Ikke sant den ble positiv mens jeg tissa på den for å si det sånnWow den var skikkelig fin ja! Nesten ikke farge igjen til den andre streken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke sant den ble positiv mens jeg tissa på den for å si det sånnWow den var skikkelig fin ja! Nesten ikke farge igjen til den andre streken
Velkommen hitMelder meg inn her med mine fine tester 13 dpo/3+6 Det er en vanlig test (25mlu) fra Makesure.
Vis vedlegget 340375
Vis vedlegget 340377
Gratulerer! Hvor mange dpo er du nå?Her er mine tester fra 8dpo til ikm. Litt for mange tester i forhold til antall dager
Sparer den siste digitale jeg har til jeg forhåpentligvis bikker 5 uker
14 i dag, ikm dagenGratulerer! Hvor mange dpo er du nå?
Jeg har testet i en uke ca etter første positive. Bruker da strimmeltester.Pleier dere å teste flere ganger /tider etter første positive test for å sjekke om det skjer noe endring? Jeg testet en gang og da det var positivt har jeg ikke testet igjen
Er i følge mens 8+1 nå, testet slik for litt over 3 uker siden
Jeg kommer nok til å tro at jeg er gravid flere ganger (sånn basert på erfaring ), men dette er nok siste gang det er en reell sjanse for positiv testTidenes testetøs her syns det er en litt trist tanke at dette nok er siste barnet (om alt går bra) og at jeg da har testet for siste gang
Hehe, jo det er santJeg kommer nok til å tro at jeg er gravid flere ganger (sånn basert på erfaring ), men dette er nok siste gang det er en reell sjanse for positiv test