Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg stoler ikke på de vanlige clearblue.. Har bare fått ugyldige tester med diagonale streker osv. Babyplan har jeg derimot god erfaring med, og digital cbNoen som har opplevd en «dårlig» clearblue vanlig test? Etter å ha mista tre ganger på rad så er jeg blitt veldig opptatt (les besatt), av å teste.. tok en vanlig clearblue for to dager siden, med fint plusstegn. Idag tok jeg en til og den var endel svakere. Men på samme urin tok jeg en babyplan strimmel som var sterkere enn igår! Livredd for at det ikke går veien.. samtidig som jeg er forvirra.
Jeg stoler ikke på de vanlige clearblue.. Har bare fått ugyldige tester med diagonale streker osv. Babyplan har jeg derimot god erfaring med, og digital cb
Uvillige til å ta blodprøve? Herlighet, det er dårlig! Ta digital dutakk for svar! Blir jo skikkelig nervøs.. har spurt om hcg måling fordi jeg har mistet så mange ganger, men de var litt uvillige til det.. spørs om jeg ryker på den digitale snart! Ville vente så lenge som mulig..
Uvillige til å ta blodprøve? Herlighet, det er dårlig! Ta digital du
Bra du står på ditt!Fikk mast meg til hcg måling om noen dager.. de ville jeg skulle være litt lenger på vei, så de stod på sitt. De ville egentlig ikke i det hele tatt. Men det er greit det! Da tar jeg prøver på 4+2 og 4+6 tok også en digital og en babyplan til! Veldig fornøyd med de, så blir skuffa (og nervøs) over den vanlige clearblue.. legger ved bilde jeg! (13dpo idag foresten)
Vet du når du hadde el da? Noen produserer jo hcg litt tregere.Tok selv en cb digital idag. Etter menstermin er jeg 5 uker idag, men får fremdeles bare 1-2 uker på den digitale
Vet du når du hadde el da? Noen produserer jo hcg litt tregere.
Jeg fikk 2-3 på morran en dag, og 3+ på ettermiddagen (testa igjen fordi strimmeltesten var blitt så mye sterkere), så kan jo være du bare er pittelitt under grensa akkurat nå5+1 i dag og hadde håpet på å få 3+, men fikk 2-3. Jeg produserer nok hcg litt treigt. Vis vedlegget 339882