Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok en CB digital igår, da jeg var 5+2 i håp om å få 3+, men neidaTok min siste CB digital test i dag i håpet om at den var 3+ i dag men nei daFortsatt 2-3 og jeg er 5+3 grrr jaja må vel kjøpe en til og ta om noen dager da for å være sikker på økning
blir så paranoid ellers haha
)Ja syns også det til å være en test som kun skal vise positiv fra mens dagKnallsterke tester![]()
kanskje det er tvillinger ? Ja syns også det til å være en test som kun skal vise positiv fra mens dagkanskje det er tvillinger ?
![]()
....og der er testetøsa ferdig med å teste! Endelig stilnet behovet etter 3+ i dag! Tror forloveden min blir glad for det også[/QUOTE
gratulerer med 3+![]()
GratulererSniiiiker litt her og ønsker å legge ut testene med «midt på dagen urin» makesure tidlig og babyplan vanligaldri mistet før, så håper dette er noe som klamrer seg fast
er 9 DPO i dag
![]()

Fikk det 3+4 også. Vet at man produserer hcg forskjellig altså, men syns liksom de fleste får det så tidlig..
(Har ikke tatt blodprøver)Jeg fikk det da jeg var 4+0Når fikk dere 2-3 på CB digital?
Jeg tok en ny test i går, 4+2, og da var den fortsatt på 1-2..Fikk det 3+4 også. Vet at man produserer hcg forskjellig altså, men syns liksom de fleste får det så tidlig..
(Har ikke tatt blodprøver)
Jeg har tatt 4 digitale DB tester. De to første jeg tok viste 1-2 og ble tatt når jeg var 3+4 og 4+0. De andre to jeg tok viste 2-3, når jeg var 5+0 og 5+2, de håpte jeg kanskje at ville vise 3+Når fikk dere 2-3 på CB digital?
Jeg tok en ny test i går, 4+2, og da var den fortsatt på 1-2..Fikk det 3+4 også. Vet at man produserer hcg forskjellig altså, men syns liksom de fleste får det så tidlig..
(Har ikke tatt blodprøver)
Har nå idag kjøpt enda en, har vært usikker på om jeg skulle ta en til, men 3+ kjennes ut som en milepæl 

)Haha, ja samme her! Gratulerer så myeEndelig ferdig å sponse CB![]()
Takk, i like måteHaha, ja samme her! Gratulerer så mye![]()