Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kveldens test, den øverste er fra mandagen og den nederste ikveld
Jeg aner jo ikke hvor langt jeg er på vei, men uansett gøy å se en sterkere strek![]()
Håper det stiger godt fremover10-13 DPO
Ser i alle fall en endring!5+0 idag![]()
Ser ut som at du kan slutte å testeTeststreken er mye sterkere enn kontrollstreken, jo! Gratulerer!
ja, er ikke så mye vits å fortsette, er bare jeg som er veldig testetøs

Noen som vet om det har noe å si at fargen «sklir» litt ut av teststreken?.....alt jeg henger meg opp i
Vis vedlegget 336821
men jeg tar to tester om dagen og merker at det er forskjell på kvaliteten på deHeilt sikker på at du er 17dpo?Jeg sniker litt her på Juni-forumet..! Fikk denne testen idag, 17 DPO negativ test fredag med blødninger i helgen og positiv idag! Tok blodprøve hos lege idag og skal ta ny på Onsdag men jeg har troa på denne lille spirenskal selvføøøølgelig ta ny test imorgen her hjemme
![]()
Nei, ikke lett å se her kanskje. Er ikke veldig tydelig i virkeligheten heller. Men de to siste testene ble sånn etter de hadde tørket, så stussa littklarer ikke se at den sklir ut jegmen jeg tar to tester om dagen og merker at det er forskjell på kvaliteten på de
![]()
Sniker fra marsgruppa jeg, herregud så stas Duria! Gratulerer så mye

Sniker fra marsgruppa jeg, herregud så stas Duria! Gratulerer så mye![]()
Nei, jeg har tenkt på det at syklusen min kan være på bærtur, dette var første PP etter SA, så det kan tenkes at jeg har hatt eggløsning senere enn jeg trodde, har ikke testa denne PP! Så sjansen er stor for at jeg er kortere «på vei» enn jeg trodde! Tok en test ikveld også og den var litt sterkere positiv enn idag tidlig! Så dette ser veldig veldig lovende utHeilt sikker på at du er 17dpo?eg og fekk ganske svak test 13dpo, så uten tvil stor forskjell på hcg nivå hos kvar enkelt
![]()
Haha, så herlig at det klaffet så fort for dere da! Så får spira bare ha seg med å sitte til terminFnis! Så koselig at du snikerBrått blei det en spire til på gang her, gitt! Hadde jo tenkt at hvis vi starter nå så kan vi jo håpe på å bli gravide i løpet av neste sommer
Det ble visst ikke helt sånn. Det føles spennende! Gleder meg sååå mye på dine vegne også nå, da. Håper du har det fint
![]()
Alt fint her, er 16 uker imorgen. Tenk det! Tok ny 3 dager før forventet mens og fikk denneTok denne 1 uker før forventet mens trodde den ikke me. Hadde tydelige symptomer
Knallsterke testerTok ny 3 dager før forventet mens og fikk denne
Gratulerer så mye!!Tok ny 3 dager før forventet mens og fikk denne