Våre tester

Jeg fikk denne i dag. Er 15 dpo og den er ganske lik som den jeg fikk på 13 dpo.
Er det noen som vet om disse tidligtestene fra babyplan skal bli sterkere for hver dag? Skal T streken bli like sterk som C streken? :)


Di sier at man ikke kan bruke tester til å måle stigning egentlig for det kommer an på urin hvor konsentrert den er, og testene kan variere i fargestoff. Men jeg bruker for å se at det stiger sånn ca bare. Min babyplan ble ikke like sterk som kontrollstreken før jeg var rundt 17 dpo sist:)
 
Di sier at man ikke kan bruke tester til å måle stigning egentlig for det kommer an på urin hvor konsentrert den er, og testene kan variere i fargestoff. Men jeg bruker for å se at det stiger sånn ca bare. Min babyplan ble ikke like sterk som kontrollstreken før jeg var rundt 17 dpo sist:)

Ja, du har helt sikkert rett i det. Kanskje jeg heller skal prøve å teste annenhver dag istedenfor :)

Gleder meg til jeg kan ta en ny digital!! :D
 
Ja, du har helt sikkert rett i det. Kanskje jeg heller skal prøve å teste annenhver dag istedenfor :)

Gleder meg til jeg kan ta en ny digital!! :D

jeg også! Når prøver du? Jeg fikk 3+ når jeg var 4+4 sist. Men det var tidlig. Lurt å vente litt til, men klarer dt sikkert ikke:facepalm:;)
 
jeg også! Når prøver du? Jeg fikk 3+ når jeg var 4+4 sist. Men det var tidlig. Lurt å vente litt til, men klarer dt sikkert ikke:facepalm:;)

Åj, ja 4+4 var tidlig :D Når er du 4+4 denne gangen da?

Jeg har vært litt usikker på om jeg skal regne hvor langt jeg er på vei fra EL dato eller første dag i siste mens. Jeg testet jo etter EL og vet at den var søndag 06.09, så hvis jeg går etter den dagen er jeg 5+0 på søndag, men hvis jeg forholder meg til mens dato er jeg 4+5 på søndag. Men foreløpig har jeg forholdt meg til EL dato siden de digitale testene er mest enig med den, så får jeg heller bare bli satt tilbake senere hvis det er feil:p

Men jeg tar en ny digital på lørdag, da er jeg jo ca 5 uker og håper den slår ut. Vil helst ikke ta for tidlig heller, de er jo ikke billig de testene :hilarious:
 
:p:woot::p:p:p
Åj, ja 4+4 var tidlig :D Når er du 4+4 denne gangen da?

Jeg har vært litt usikker på om jeg skal regne hvor langt jeg er på vei fra EL dato eller første dag i siste mens. Jeg testet jo etter EL og vet at den var søndag 06.09, så hvis jeg går etter den dagen er jeg 5+0 på søndag, men hvis jeg forholder meg til mens dato er jeg 4+5 på søndag. Men foreløpig har jeg forholdt meg til EL dato siden de digitale testene er mest enig med den, så får jeg heller bare bli satt tilbake senere hvis det er feil:p

Men jeg tar en ny digital på lørdag, da er jeg jo ca 5 uker og håper den slår ut. Vil helst ikke ta for tidlig heller, de er jo ikke billig de testene :hilarious:
Kjenner meg igjen i lysten til å ta nye digitale tester :p Tok to digitale de første dagene jeg fikk positiv test, 12 DPO (16.september) og 14 DPO (18.september) begge slo ut på 1-2 uker gravid :Heartred Ut fra mine kalkulasjoner var jeg da 3+4 og 3+6. Er 4+2 idag! Vil gjerne ta en test som viser 3+, men er usikker på når jeg kan ta det, kanskje på lørdag?:p De er som du sier ganske dyre i lengden :woot: Spørs om jeg klarer vente så lenge da :hilarious:
 
Last edited:
Di sier at man ikke kan bruke tester til å måle stigning egentlig for det kommer an på urin hvor konsentrert den er, og testene kan variere i fargestoff. Men jeg bruker for å se at det stiger sånn ca bare. Min babyplan ble ikke like sterk som kontrollstreken før jeg var rundt 17 dpo sist:)
Jeg har også tatt en test hver morning for å se at det stiger! Syntes det begynner å bli ei fin rekke nå :love7
 

Vedlegg

  • 817E0602-A0F3-4973-8918-3EED25F402BE.jpeg
    817E0602-A0F3-4973-8918-3EED25F402BE.jpeg
    18,4 KB · Visninger: 114
Last edited:
Åj, ja 4+4 var tidlig :D Når er du 4+4 denne gangen da?

Jeg har vært litt usikker på om jeg skal regne hvor langt jeg er på vei fra EL dato eller første dag i siste mens. Jeg testet jo etter EL og vet at den var søndag 06.09, så hvis jeg går etter den dagen er jeg 5+0 på søndag, men hvis jeg forholder meg til mens dato er jeg 4+5 på søndag. Men foreløpig har jeg forholdt meg til EL dato siden de digitale testene er mest enig med den, så får jeg heller bare bli satt tilbake senere hvis det er feil:p

Men jeg tar en ny digital på lørdag, da er jeg jo ca 5 uker og håper den slår ut. Vil helst ikke ta for tidlig heller, de er jo ikke billig de testene :hilarious:

er 4+4 på fredag:Heartred
jeg beregner med EL siden jeg vet når den var. Så får vi heller se på ultralyd som du sier:happy: oppdater gjerne her når du får 3+ siden vi er så likt er det spennende å følge med:)
 
:p:woot::p:p:p
Kjenner meg igjen i lysten til å ta nye digitale tester :p Tok to digitale de første dagene jeg fikk positiv test, 12 DPO (16.september) og 14 DPO (18.september) begge slo ut på 1-2 uker gravid :Heartred Ut fra mine kalkulasjoner var jeg da 3+4 og 3+6. Er 4+2 idag! Vil gjerne ta en test som viser 3+, men er usikker på når jeg kan ta det, kanskje på lørdag?:p De er som du sier ganske dyre i lengden :woot: Spørs om jeg klarer vente så lenge da :hilarious:

Hvis du er 4+2 i dag så er du vel akkurat 5 uker på lørdag? Da ville jeg prøvd meg på en digital tror jeg :D:D Det er jo veldig individuelt når man får 3+, noen må passere 5 uker, mens andre får det litt før. Men tror jeg ville gamblet på det på lørdag hvis jeg var deg. Eller jeg hadde sikkert røket på en før :hilarious:
 
er 4+4 på fredag:Heartred
jeg beregner med EL siden jeg vet når den var. Så får vi heller se på ultralyd som du sier:happy: oppdater gjerne her når du får 3+ siden vi er så likt er det spennende å følge med:)

Bra vi er flere som regner fra EL! Det skal jeg gjøre.. ser ut som vi er mange som håper på 3+ til helgen :nailbiting::D
 
Hvis du er 4+2 i dag så er du vel akkurat 5 uker på lørdag? Da ville jeg prøvd meg på en digital tror jeg :D:D Det er jo veldig individuelt når man får 3+, noen må passere 5 uker, mens andre får det litt før. Men tror jeg ville gamblet på det på lørdag hvis jeg var deg. Eller jeg hadde sikkert røket på en før :hilarious:
Prøvde å få 2-3 uker på fredag som var, men det var nok for tidlig, skulle nok ventet til lørdag ialle fall :wacky: Så ja, tror jeg gambler på førstkommende lørdag :cool:
 
:smiley-bounce016
 

Vedlegg

  • B1A54688-1627-4713-A1DD-E62A0C8DEA7C.jpeg
    B1A54688-1627-4713-A1DD-E62A0C8DEA7C.jpeg
    20,8 KB · Visninger: 10
Fornøyd med dagens stigning! Våknet kl 4.45 av meg selv, klarte ikke å sovne igjen :eek: Tror dette blir en lang uke ja :laughing021
 

Vedlegg

  • 1197ED74-9C22-4CB9-B47D-524E1D6E0FA7.jpeg
    1197ED74-9C22-4CB9-B47D-524E1D6E0FA7.jpeg
    22,2 KB · Visninger: 112
Tok denne i morges, ble fri for strimler i helgen og hadde så svaaak strek - såvidt synlig - på søndag (13 dpo) at jeg hadde ikke troa i det hele tatt.. men siden TR ikke kom i går på IKM, så ble nysgjerrigheten så stor at det måtte tys til en digital i morges (15dpo). Var helt sikker på at den skulle si «ikke gravid», men jaggu!
 

Vedlegg

  • B56C5663-F33C-49EA-8127-4E1366E3972B.jpeg
    B56C5663-F33C-49EA-8127-4E1366E3972B.jpeg
    17 KB · Visninger: 86
Denne ble tatt idag (etter jobb) og siden syklusen min var litt ustabil så fikk jeg styrket følelsen på at det blir termin i juni og ikke mai :p
 

Vedlegg

  • 779BCC3D-B167-417D-83F1-BFBF149195BE.jpeg
    779BCC3D-B167-417D-83F1-BFBF149195BE.jpeg
    18,7 KB · Visninger: 39
Tok denne igår, 9 dpo :rolleyes: Ikke testet idag, men skal gjøre det imorgen. Tenker å prøve meg på en digital på torsdag :angelic: Så spent, og tror ikke helt på det enda :nailbiting:
 

Vedlegg

  • 060FDB51-71B9-4C49-850A-3757961A6A37.jpeg
    060FDB51-71B9-4C49-850A-3757961A6A37.jpeg
    13,1 KB · Visninger: 87
17 dpo i dag :happy:
 

Vedlegg

  • FC28DA05-93AB-4047-B498-9412E50F6FE3.jpeg
    FC28DA05-93AB-4047-B498-9412E50F6FE3.jpeg
    27,7 KB · Visninger: 33
Back
Topp