Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe kunne vert mine hunder ta en ny å legg i bokenBikkja spiste opp testene mine!!!! Wææææ utrolig kjedelig:-( skulle jo ha de i baby boka:-( blir ikke det samme med bilde:-(
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Men blir det det samme???Hehe kunne vert mine hunder ta en ny å legg i boken
Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe blir ikke den første testen men blir endten lik eller sterkere men ellers så kan du henge bilde i boken å skrive at hunden spiste di oppMen blir det det samme???
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Så koselig Gratulerer så mye og velkommen hit!!HaVis vedlegget 68124
Hadde vært uggen og oppblåst noen dager så lurte på om det var noe i veien med meg.. Tok en test selv om jeg var nesten sikker på at den måtte være negativ denne mnd to streker viste seg med en gang, og jeg tenkte "ja, som jeg tenkte - negativ.." Før jeg gikk og vasket hendene.. Så bare "vent litt - er ikke to streker positiv?" Haha, måtte Google positive graviditetstest før jeg greide å tro på det til tross for at jeg hadde tatt en negativ bare måneden før! Måtte jo da selvsagt på apoteket og kjøpe med ukeindikator - som viste 3+ samme kveld <3
HaVis vedlegget 68124
Hadde vært uggen og oppblåst noen dager så lurte på om det var noe i veien med meg.. Tok en test selv om jeg var nesten sikker på at den måtte være negativ denne mnd to streker viste seg med en gang, og jeg tenkte "ja, som jeg tenkte - negativ.." Før jeg gikk og vasket hendene.. Så bare "vent litt - er ikke to streker positiv?" Haha, måtte Google positive graviditetstest før jeg greide å tro på det til tross for at jeg hadde tatt en negativ bare måneden før! Måtte jo da selvsagt på apoteket og kjøpe med ukeindikator - som viste 3+ samme kveld <3