Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
men prøver å forholde meg positiv så lenge jeg ikke blør. Får ta hcg blodprøver hos legen også hvis jeg vil (siste bildet med babyplan og make sure er fra 9 dpo)
fikk 1-2 på digital 11 dpo (fredag) tenker å ta en ny torsdag evt fredag Det gjorde jeg også! Og så stoppa jegEndelig litt sterkere streker! Men jeg kjenner at jeg kommer til å teste til jeg får like sterk strek som kontrollstreken og 3+ på digitaltest…
Vis vedlegget 411976
Jeg har prikk like tester som deg, noe som er sykt stressende. Har tatt en hcg prøve i går på 19dpo å den kom på kun 120. Håper på dobbling innen fredag....Tror jeg er langt i fra 3+ på ukesindikator, men det er i det minste stigning! Nå må jeg legge fra meg frykten om at sen stigning er ett dårlig tegnVis vedlegget 411421
Ja begynner å gruble litt! Har ikke målt hcg, men får sakte men sikkert sterkere streker. Eneste måten jeg får betrygget meg /får svar er når jeg skal på ultralyd på mandag! Du må oppdatere med neste hcg målingJeg har prikk like tester som deg, noe som er sykt stressende. Har tatt en hcg prøve i går på 19dpo å den kom på kun 120. Håper på dobbling innen fredag....

Er helt ærlig lite optimistisk, har hatt 5 SA så langt. Men hadde festeblødninger på morgenen 13dpo, noe som er litt seint. Å min første knapt synlige strek samme kveld på babyplan tidligtest. Så om jeg har kalkulert rett så har det vært en dobbling hele veien om jeg kun hadde 10hcg 13dpo til 120hcg 19dpo.Ja begynner å gruble litt! Har ikke målt hcg, men får sakte men sikkert sterkere streker. Eneste måten jeg får betrygget meg /får svar er når jeg skal på ultralyd på mandag! Du må oppdatere med neste hcg måling![]()
Forstår at du er bekymret over svake tester.. forbinder det jo med ett dårlig tegn.. Men så lenge de er stigende så er det ett håp! Takk! Krysser fingrene for deg ogsåEr helt ærlig lite optimistisk, har hatt 5 SA så langt. Men hadde festeblødninger på morgenen 13dpo, noe som er litt seint. Å min første knapt synlige strek samme kveld på babyplan tidligtest. Så om jeg har kalkulert rett så har det vært en dobbling hele veien om jeg kun hadde 10hcg 13dpo til 120hcg 19dpo.
Kan legge ved testene mine når jeg får vite neste hcg måling. Får bare krysse alt å håpe på en dobbling
Lykke til på ultralyd!