Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig at du tok deg bryet med å lage den første tråden for januar 2022
Her er mine vanlige MakeSure-tester. Klarer ikke å få frem at strekene er rosa... Jaja. I morgen ryker den første digitale, og jeg som skulle vente til 14 DPO
Har igjen 6 strimler og gikk til innkjøp av to digitale. Målet var å ikke drive med daglig testing... men det er letteres sagt enn gjort
Sniker meg forsiktig inn her
Tester fra i går, 8/9dpo og i dag 9/10, men vanskelig å få med strekene skikkelig på bildene
Vis vedlegget 354506 Vis vedlegget 354507
Sniker meg forsiktig inn her
Tester fra i går, 8/9dpo og i dag 9/10, men vanskelig å få med strekene skikkelig på bildene
Vis vedlegget 354506 Vis vedlegget 354507
Så koselig at du vil snike her hos oss optimistene Spennende, krysser fingrene for at de blir enda sterkere i morgen
velkommen skal du være Vi håper alle på sterkere streker de kommende dagene
Hae jo fått det ganske tydelig bekrefta og håper det holder seg sånn, isåfall er terminen 1.januar Vis vedlegget 354513
Nye tester
Stavtestene er begge dagens, strimmler er dagens og gårsdagens er håp ennå
Vis vedlegget 354531 Vis vedlegget 354532
Da har jeg fått det bekreftet digitalt at det er en spire i magen Men, tør ikke å slippe jubelen løs. Syns at stigningen er noe treg. Samtidig så ser jeg at nåværende stigning er lik ved forrige graviditet, og dermed kan det virke som om jeg produserer HCG noe tregt i starten. Må tenke postitivt og ta en dag av gangen
Gratulerer!! Håper å få følge etter deg inn hit om noen dagerNoen må vel starte 2022-ballet, og nå er jeg så lykkelig at jeg ikke klarer vente mer enda det er veeeldig tidlig.
Er vi flere som har startet tidligtestingen? Jeg startet 9 DPO (øverst), 10 DPO i går (midten) og i dag 11 DPO fikk jeg den nederste:
Vis vedlegget 354500
Grattis, du er jo definitivt gravid! Jeg krysser fingrene for at det holder hele veien denne gangenVi er i samme båt, jeg hadde SA i desember og har ingen barn fra før, så uten noen vellykkede graviditeter i bagasjen er det vanskelig å se for seg at denne spiren skal holde løpet ut. Men det skal de Dette kommer til å gå bra Mine er ikke så veldig mye sterkere i dag heller (de blir jo litt lysere når de tørker). Men har troa! Temper i tillegg, og der er trenden stigende
Vis vedlegget 354549
Gratulerer!! Håper å få følge etter deg inn hit om noen dager
Vi er i samme båt, jeg hadde SA i desember og har ingen barn fra før, så uten noen vellykkede graviditeter i bagasjen er det vanskelig å se for seg at denne spiren skal holde løpet ut. Men det skal de Dette kommer til å gå bra Mine er ikke så veldig mye sterkere i dag heller (de blir jo litt lysere når de tørker). Men har troa! Temper i tillegg, og der er trenden stigende
Vis vedlegget 354549