Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flott stigningVis vedlegget 382107
Nederste er 13 DPO
Anbefaler en åtte- pakningTok denne testen søndag 22.5. Har bare tatt 1 test så er frista til å kjøpe flere bare for å se positivt resultat igjen
Klarer du å slutte å teste Jeg får det ikke til. LolTror jeg sier meg fornøyd med testingen nå Litt usikker på hvor langt jeg har kommet, men ifølge menstermin er jeg 4+6. Er nok egentlig litt kortere enn det
Ja, det er planen, men vi får se hvordan det gårKlarer du å slutte å teste Jeg får det ikke til. Lol
det er ikke nødvendigvis en greieHar bare tatt den ene testen, ante ikke at det var en greie at man fortsatte å teste «etter» den var blitt positiv
Det kan jeg godt forstådet er ikke nødvendigvis en greie
Men for oss som har slitt med infertilitet i snart et tiår, så er det bare sånn. Har tatt en graviditetstest hver måned i mange mange år og bare fått negative, så når man omsider får positiv test da vil man bare ta flere for å få den samme lykkerusen enda en gang!
også underliggende tester mange av oss for å se at strekene ikke forsvinner (det er også en frykt)
Det er så gøy å se progresjon!Vis vedlegget 382269
Siste tatt idag 16 dpo (4+2)
fine tester Hvor mange DPO eller uker er du ut fra menstermin?Digital + og 2 babyplan tester fra onsdag. Digital og babyplan torsdag. To babyplan i dag (en morgen og en kveld).
Synes strekene er veldig svake, og jeg har veldig lite symptomer. Skummelt.
Har legetime til mandag, og vurderer å be om blodprøve med hcg måling til tross for ENORM nåleskrekk. Har veldig kontroll behov og bekymrer meg nok veldig mye unødvendig, men klarer ikke slappe av.