Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra Februar! GratulererFår snike meg inn her, og håpe mange følger på
Testet svakt positivt i to dager.
10DPO og denne testen i dag
Gratulerer med positiv test
Tusen takkSniker fra Februar! Gratulerer
Sniker fra februar.. ja det er noe på den nederste streken.. men satte du inn et 2 dagers? Eller 3 dagers?Dette er min test. Jeg hadde innsett for 9 dager siden av fryst embryo! Klarer dere å se den?? Eller er det bare meg (nederst)Vis vedlegget 408151
Satte inn fem dagersSniker fra februar.. ja det er noe på den nederste streken.. men satte du inn et 2 dagers? Eller 3 dagers?
Tror det er 13dpo, eller ja kanskje 14 åSå du er 14dpo idag?
Det er en strek der som sagt, men veldig svak til å være 14 dpo. Men test igjen i morgenTror det er 13dpo, eller ja kanskje 14 å
Jeg serDette er min test. Jeg hadde innsett for 9 dager siden av fryst embryo! Klarer dere å se den?? Eller er det bare meg (nederst)Vis vedlegget 408151
Dette er da på ettermiddag jeg tok denDet er en strek der som sagt, men veldig svak til å være 14 dpo. Men test igjen i morgen
Ja, det er ikke for å være negativ altså, men test igjen i morgen, da streken er noe svak for å være 14 dpo.. skal krysse alt jeg har for at det kommer segDette er da på ettermiddag jeg tok den
Har du testet noe mer?Dette er min test. Jeg hadde innsett for 9 dager siden av fryst embryo! Klarer dere å se den?? Eller er det bare meg (nederst)Vis vedlegget 408151
Den er knallfinJeg tørr nesten ikke tro at det er sant, men spesielt den nederste testen der kan det jo umulig være bare mine ønsketenkende øyne som ser?
Vis vedlegget 408240
Babystrek detJeg tørr nesten ikke tro at det er sant, men spesielt den nederste testen der kan det jo umulig være bare mine ønsketenkende øyne som ser?
Vis vedlegget 408240