Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra IKM-gruppa: jeg var ikke kvalm i noen av mine to foregående svangerskap, som endte med terminbabyer. Noen bare slipper kvalme, kan håpe du er en av de heldige ... eller så kan den komme snikende om noen dager eller uker. You knever know!Jeg har ingen kvalme i det hele tatt?? Bekymrer meg litt, men er jo litt tidlig enda haha
Tusen takk for betryggende ord, håper virkelig at jeg slipper unnaSniker fra IKM-gruppa: jeg var ikke kvalm i noen av mine to foregående svangerskap, som endte med terminbabyer. Noen bare slipper kvalme, kan håpe du er en av de heldige ... eller så kan den komme snikende om noen dager eller uker. You knever know!
Den der er jo kjempefin!Sniker!
6+1 i dag og kan innimellom føle meg litt uggen, men går fort over.
Måtte ta test bare for å forsikre meg om at den ikke var blitt svakere, men den er fortsatt sterk og fin
Vis vedlegget 435744
Jeg var ikke kvalm i det helle tatt med min første. Du skal være glad om du slipper unna.Jeg har ingen kvalme i det hele tatt?? Bekymrer meg litt, men er jo litt tidlig enda haha
Okei, jeg har bare lest at kvalme i svangerskap er tegn på at hcg stiger, så er lettere bekymraJeg var ikke kvalm i det helle tatt med min første. Du skal være glad om du slipper unna.
Nei nei, må ikke tro på alt. Jeg hadde nesten ingen symptomer med første mann. Kun ømme bryst. Men, med de to andre var jeg kjempe kvalm. Men, det kom ikke før i uke 5/6 ca. Noen får det seinere en det også.Okei, jeg har bare lest at kvalme i svangerskap er tegn på at hcg stiger, så er lettere bekymra
Første gang jeg var gravid var jeg bare kvalm to dager så ingenting mer, det gikk fint med hun! Og ja det er et tegn på at HCG stiger, men er ikke alle som får det tegnet uansett! Alle kropper er forskjellig og alle reagerer ulikt på hcgOkei, jeg har bare lest at kvalme i svangerskap er tegn på at hcg stiger, så er lettere bekymra
Syntes de ser fine ut jeg, og du fikk CB 2-3 så hadde slått meg til ro4+2 i følge app (men tror det egentlig er 4+1), kvalmen har ankommet! Men resten av symptomene har foreløpig roet seg veldig, litt stikkinger i magen hvis jeg strekker meg(??)
Fikk 2-3 på cb digital igår, men makesure sine strimmeltester utvikler seg ikke helt som jeg vil (nå er ikke dette tråden for tester, da, men hva syntes dere?)
Hva skjer med dagens? Tar uansett ny på mandag tenker jeg..
Vis vedlegget 435998
Tusen takk! Jeg skal prøve å legge det ifra meg mens jeg er på jobb hang meg veldig opp i dagens test og at jeg har enda mindre symptomer, men ingen smerter eller blødninger da, så det er jo noeSyntes de ser fine ut jeg, og du fikk CB 2-3 så hadde slått meg til ro
Sniker fra januar 2025!Tusen takk! Jeg skal prøve å legge det ifra meg mens jeg er på jobb hang meg veldig opp i dagens test og at jeg har enda mindre symptomer, men ingen smerter eller blødninger da, så det er jo noe