Våre symptomer

Kine_M

Forelsket i forumet
Er så nysgjerrig på andre sine symptomer fremover! :nailbiting: :Heartred
Jeg er 3+4 nå. Mine symptomer er:
Murringer/stikkinger og strekkefølelse i livmor
Hodepine
Hyppige tisseturer
Mindre matlyst
Oppblåst
 
4+0 :Heartpink Blir mitt 3. barn så spent på om symptomene kommer til å merkes mer / raskere

Er småkvalm/uggen på morningene og kjenner på en del trøtthet. Uren hud og oppblåst
 
4+1, uren hud, VELDIG trøtt, småkvalm, stikkinger og murringer i livmor og veldig godtesjuk :laughing021
 
Jeg har ingen kvalme i det hele tatt?? Bekymrer meg litt, men er jo litt tidlig enda haha
Sniker fra IKM-gruppa: jeg var ikke kvalm i noen av mine to foregående svangerskap, som endte med terminbabyer. Noen bare slipper kvalme, kan håpe du er en av de heldige :dance008 ... eller så kan den komme snikende om noen dager eller uker. You knever know!
 
Sniker fra IKM-gruppa: jeg var ikke kvalm i noen av mine to foregående svangerskap, som endte med terminbabyer. Noen bare slipper kvalme, kan håpe du er en av de heldige :dance008 ... eller så kan den komme snikende om noen dager eller uker. You knever know!
Tusen takk for betryggende ord, håper virkelig at jeg slipper unna :nailbiting:
 
Små kvalm av og på, murrer en del i korsryggen, trøtt, halsbrann, tisser en del, mye luft i magen, vondt i hodet, skal ingen ting til for at jeg gråter
 
Okei, jeg har bare lest at kvalme i svangerskap er tegn på at hcg stiger, så er lettere bekymra :nailbiting:
Nei nei, må ikke tro på alt. Jeg hadde nesten ingen symptomer med første mann. Kun ømme bryst. Men, med de to andre var jeg kjempe kvalm. Men, det kom ikke før i uke 5/6 ca. Noen får det seinere en det også.
 
Last edited:
Okei, jeg har bare lest at kvalme i svangerskap er tegn på at hcg stiger, så er lettere bekymra :nailbiting:
Første gang jeg var gravid var jeg bare kvalm to dager så ingenting mer, det gikk fint med hun! ❤️ Og ja det er et tegn på at HCG stiger, men er ikke alle som får det tegnet uansett! Alle kropper er forskjellig og alle reagerer ulikt på hcg ❤️
 
Testet idag formiddag (forventet mens nà til søndag), jammen kom streken raskt frem:hello2 Hittil har jeg kun ømme bryster, ikke veldig mye, men litt har to barn fra før og er spent på om jeg blir like mye plaget med kvalme som i di to forrige gangene krysser fingrene for at lille spire klamrer seg fast :Heartbigred
 
Last edited:
4+2 i følge app (men tror det egentlig er 4+1), kvalmen har ankommet! Men resten av symptomene har foreløpig roet seg veldig, litt stikkinger i magen hvis jeg strekker meg(??)
Fikk 2-3 på cb digital igår, men makesure sine strimmeltester utvikler seg ikke helt som jeg vil (nå er ikke dette tråden for tester, da, men hva syntes dere?)
Hva skjer med dagens? :nailbiting: Tar uansett ny på mandag tenker jeg..
IMG_0298.jpeg
 
4+2 i følge app (men tror det egentlig er 4+1), kvalmen har ankommet! Men resten av symptomene har foreløpig roet seg veldig, litt stikkinger i magen hvis jeg strekker meg(??)
Fikk 2-3 på cb digital igår, men makesure sine strimmeltester utvikler seg ikke helt som jeg vil (nå er ikke dette tråden for tester, da, men hva syntes dere?)
Hva skjer med dagens? :nailbiting: Tar uansett ny på mandag tenker jeg..
Vis vedlegget 435998
Syntes de ser fine ut jeg, og du fikk CB 2-3 så hadde slått meg til ro :Heartpink
 
Tusen takk! :Heartred Jeg skal prøve å legge det ifra meg mens jeg er på jobb:hilarious: hang meg veldig opp i dagens test og at jeg har enda mindre symptomer, men ingen smerter eller blødninger da, så det er jo noe:nailbiting::Heartred:Heartred
Sniker fra januar 2025!
Jeg hadde det på samme måte, hang meg veldig opp i testene (selv om de økte) og at jeg plutselig fikk mindre og mildere symptomer.
Gikk noen dager før de tok seg opp igjen og kvalmen meldte sin ankomst.
Nå er jeg 6+4 og symptomene kan komme og gå litt, noe som jo også er veldig normalt.

Dette går nok helt fint skal du se :love7
 
Back
Topp