Våre symptomer

Kvalmen er sinnsykt mye bedre, hurra! Kun en kvalmestillende som trengs i ny og ne. Jeg er sliten og trøtt, men ikke utslitt. Har hatt rare og grusomme drømmer de siste tre dagene, ingen ting frem til mandag i dette svangerskapet. Nå er det så mye rart i drømmene. Kanskje jeg endelig aksepterer at dette går bra? Kroppens måte å prosessere dette?
 
Kvalmen 24/7, kaster opp innimellom da jeg ikke tåler varm middag eller generelt middag...lever på tørre riskaker med skinkeost og grønne epler :excited001 begynt å få vondt i hodet og blir svimmel, bekkenløsning har kommet og verket mye i korsrygg,rompa og nedover låra...trøtt hele tiden, våkner midt på natta, å tåler ikke matlukt, livet er herlig som gravid:sad010
 
13+5 i dag og det har stikket skikkelig i livmor område? Spesielt ved aktivitet. Kommer i sånne runder på en måte. Stikking/lyn følelse aktig både i midten nede, og andre ganger på en av sidene. Er mer vandt med sånn smålig murring som ligner mensensmerter, men kjenner det her var litt ubehagelig.

Er det vanlig eller kan det være noe galt? Var på ul i går, kan det være en reaksjon på den?
 
13+5 i dag og det har stikket skikkelig i livmor område? Spesielt ved aktivitet. Kommer i sånne runder på en måte. Stikking/lyn følelse aktig både i midten nede, og andre ganger på en av sidene. Er mer vandt med sånn smålig murring som ligner mensensmerter, men kjenner det her var litt ubehagelig.

Er det vanlig eller kan det være noe galt? Var på ul i går, kan det være en reaksjon på den?
For meg høres det normalt ut - slik har jeg iallefall hatt det i lengre tid, særlig ved aktivitet, men også ellers innimellom. Litt sånn utpå sidene.
 
13+5 i dag og det har stikket skikkelig i livmor område? Spesielt ved aktivitet. Kommer i sånne runder på en måte. Stikking/lyn følelse aktig både i midten nede, og andre ganger på en av sidene. Er mer vandt med sånn smålig murring som ligner mensensmerter, men kjenner det her var litt ubehagelig.

Er det vanlig eller kan det være noe galt? Var på ul i går, kan det være en reaksjon på den?
Har det sånn jeg også og er ganske sikker på at dette er helt normalt :)
Er livmor som strekker seg.
Jeg også ble litt ekstra ille i 2-3 dager etter UL
 
Har det sånn jeg også og er ganske sikker på at dette er helt normalt :)
Er livmor som strekker seg.
Jeg også ble litt ekstra ille i 2-3 dager etter UL
Okei, godt å høre at det er normalt og fler som har opplevd det! Merkelig å føle så mye nye ting med kroppen haha :angelic: Takk for svar :Heartred
 
Etter syv uker med lammende kvalme og oppkast, er jeg nå på dag to med fin form :nailbiting: 14+5 i dag. Ååå - Kan det bety at det snur? :smiley-angelic001 Krysses det som krysses kan!
Det betydde det ikke.. Kom tilbake i går, og i dag har jeg helt knekken. Sliter med å snu hodet og har regelrett panikk over å potensielt kunne måtte gå slik i et halvt år til :hungover: :sad010
 
Jeg er svimmel igjen :arghh: Har brukt en halvtime på å få til å stå opp nå, for hver gang jeg løftet hodet så spant rommet. Kjente det litt i går kveld også, men da var jeg mest sliten. Nå er jeg jo liksom uthvilt og greier.. håper det gir seg uten noe mer styr nå
 
Nå tror jeg endelig kvalmen har gitt seg! Trappet ned til 1 pille om dagen de siste dagene, og i går tok jeg ingen. Kjenner fortsatt ikke på kvalme. Kan få noen runder hvor jeg kjenner det litt, men går over hvis jg spiser. Ikke spydd siden forrige uke! Wohoo. Sååå deilig! 14+1 i dag, begynte å bli bedre 13+4 ca
 
Nå tror jeg endelig kvalmen har gitt seg! Trappet ned til 1 pille om dagen de siste dagene, og i går tok jeg ingen. Kjenner fortsatt ikke på kvalme. Kan få noen runder hvor jeg kjenner det litt, men går over hvis jg spiser. Ikke spydd siden forrige uke! Wohoo. Sååå deilig! 14+1 i dag, begynte å bli bedre 13+4 ca
Ååå så flott!! Hurra!! :love017:smiley-bounce016
 
Er tungpustet og har merkelig vondt under ribbeina i dag. Nesten som om lungene ikke får nok plass (slipper litt opp når jeg ligger utslått). Er bare 15+5, så kan ikke være at det er trangt allerede..? Noen andre som har kjent på det samme?
 
14+0 og har så rare intense drømmer hver natt o_O Har også vært mye "tett" i det ene øret, vært en slags buzzing lyd de siste dagene, kanskje ikke svangerskaps relatert. Bare på kvelden da.
 
Back
Topp