Våre symptomer

Haha for en drøm! Jeg har siden positivt test hatt mange rare og bisarre drømmer og! Drømmer aldri ellers.
Drømte for eksempel at vi måtte ha dattera vår på avlastningshjem, og alle de var drita fulle og jeg tok med jente vår og rømte landet..? Altså :laughing002
Det er litt godt å høre at man ikke er alene om sånne drømmer :hilarious: spent på nettene som kommer haha!
 
Da har kvalmen endelig gitt seg, tror jeg! 12+1 i dag. Men nå har jeg problemer med søvnen. Noen tips?
Helt samme med meg! Stoppet med xonvea i dag, men har hatt to netter på rad nå med dårlig søvn. Sov så godt med xonvea :happy8
Så deilig at kvalmen er over! Håper den går over her snart og. 12+1 i dag jeg også og har spydd i dag og..

Jeg har slitt med søvn de siste 2 ukene selv med xonvea, klarer søren ikke sovne på natten. Uansett om jeg nekter meg selv å ta naps på dagen sovner jeg ikke… og da JOBBES det for å ikke sovne på dagen for å si det sånn haha. Har passet på å lufte soverom så det er ganske kaldt når jeg skal legge meg fordi jeg har hørt det skal virke. + ta en dusj før leggetid. Hjelper ikke stort på meg men kanskje noen andre kan få nytte av det tipset haha. Håper det dukker opp noen gode tips her :happy:
 
Så deilig at kvalmen er over! Håper den går over her snart og. 12+1 i dag jeg også og har spydd i dag og..

Jeg har slitt med søvn de siste 2 ukene selv med xonvea, klarer søren ikke sovne på natten. Uansett om jeg nekter meg selv å ta naps på dagen sovner jeg ikke… og da JOBBES det for å ikke sovne på dagen for å si det sånn haha. Har passet på å lufte soverom så det er ganske kaldt når jeg skal legge meg fordi jeg har hørt det skal virke. + ta en dusj før leggetid. Hjelper ikke stort på meg men kanskje noen andre kan få nytte av det tipset haha. Håper det dukker opp noen gode tips her :happy:
Jeg blir veldig trøtt av å lese, det er mitt eneste tips for å bli trøtt :laughing002 håper søvnen blir bedre snart :love7
 
Jeg trodde kvalmen var mer eller mindre borte nå, så deilig.. men neida. Tror bare jeg hadde godt av litt ferie og ro for med en gang jeg begynte på jobb igjen nå så var vi tilbake igjen :dead:
 
Jeg trodde kvalmen var mer eller mindre borte nå, så deilig.. men neida. Tror bare jeg hadde godt av litt ferie og ro for med en gang jeg begynte på jobb igjen nå så var vi tilbake igjen :dead:
Haha samme her. Ble så glad på mandag da det ikke var noe kvalme og energien var tilbake, men nå er kvalmen tilbake. Den er ikke like heftig som før, så det er veldig deilig. Det blir nok helt bra snart.

Har også slitt med allergi og litt feber...

I tillegg har kjent kiling på innsiden av magen rett over skambeinet og jeg lurer innmari på om jeg kan kjenne bevegelser fra babyen? Vet det er tidlig og usannsynlig da det er første graviditet over 12 uker, men det kjennes så utrolig rart! Veldig spennende! Har googlet og jeg vet det kan være mulig, men bare noen få som kjenner sånt så tidlig. Samtidig har jeg pmdd og dermed ekstrem hormonsensitivitet og har kjent begge graviditetene fra ca uke 3, så det kan jo tenkes jeg er en av de få og sære :happy7 hadde vært gøy hvis det stemte.
 
Kjenner faktisk at bekkenet mitt begynner å skrangle allerede! Spesielt når jeg sitter for mye. Har en kontorjobb og over 30 min kjøring til jobb hver vei - det merkes! Også vet jeg at trening og bevegelse hjelper - men jeg er jo sååå trøtt når førstefødte er lagt for kvelden. Vil helst bare ligge i ro og se noen serier.. :meh: Skal ikke denne trøttheta gå over snart? Jeg er jo i andre trimester goddammit :angelic:
 
Altså den luktesansen! Jeg har helt noia over lukta i leiligheten vår. Det lukter ekstremt kjemisk fra trepanelene på veggene, hehe. Helt grusomt, orker ikke være hjemme
 
Altså den luktesansen! Jeg har helt noia over lukta i leiligheten vår. Det lukter ekstremt kjemisk fra trepanelene på veggene, hehe. Helt grusomt, orker ikke være hjemme
Kjenner meg så godt igjen! I dag har jeg reagert på hvordan glassene våre lukter før jeg heller drikke oppi… altså… hæ? :hilarious:
 
Etter tre intense kvalmerunder jeg klarte å holde i sjakk i dag, måtte jeg til slutt gi slipp og la middagen komme i retur…. Kastet aldri opp med sønnen min, kjenner at dette blir slitsomt i lengden. Håper det går over etterhvert… føler virkelig med dere som sliter enda mer med dette enn jeg gjør.. :Heartred
 
Jeg er altså begynt å bli så svimmel og små uggen.. Er fortsatt kvalm, men klarer å spise og holde på mat nå. Tørr ikke slutte på xonvea. Men har trappet ned til en tablett på kvelden
 
12+6 Vært veeldig forstoppet men litt bedre idag, kanskje laktulosen som endelig funker! Kjempe rare drømmer hver natt o_O Trøtt på ettermiddag/kvelden men ellers fint heldigvis :Heartred
 
Symptomer på enda en uvi i dag, var hos legen og må vente på svar på dyrkning siden det er nummer 3 på rad. Vondt i magen, ekkel følelse i huha når jeg tisser og veldig slapp/uvel i dag, litt feberish som om jeg brygger på noe. Kvalmen er fortsatt ikke bedre, og begynt å sove dårligere igjen nå når jeg har byttet til den kvalmestillende som ikke gjør meg så trøtt. Fikk ihvertfall en kort titt med ul i dag og alt bra med lille heldigvis ❤️
 
Andre som sliter med mye kviser? Popper opp nye og vonde hver eneste dag. Prøvd Fineacea krem, men da ble det bare enda verre…
 
Andre som sliter med mye kviser? Popper opp nye og vonde hver eneste dag. Prøvd Fineacea krem, men da ble det bare enda verre…
Ja, dessverre.. Har aldri pleid å ha kviser tidligere, men nå er ansiktet fullt. Panna er helt ruglete! Verre enn tenårene dette :hilarious:
 
Back
Topp