Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg går også på det pg har murra skikkelig til meg noen dager. Er på dag 8 med det nå. Kan jeg spørre hvorfor du går på det?Jeg har ingen symptomer og går også på progesteron. Vanligvis murrer det godt når jeg går på det, men nå kjenner jeg ingenting.
Holder egentlig på med IVF, men har blitt spontant gravid nå og fått beskjed om å gå på det uansettJeg går også på det pg har murra skikkelig til meg noen dager. Er på dag 8 med det nå. Kan jeg spørre hvorfor du går på det?
Mitt første svangersk var uten symptomer hele svangerskapet. Ut kom et frisk barnJeg blir bekymret av at jeg har ingen symptomer, litt sterkere luktesans men det er det.
Bare å nyte mens du kan
Men fikk en så dårlig magefølelse i går!
Tett i nesen ja! Det var jeg hele mitt forrige svangerskapJeg har hatt ømme pupper noen dager. Og vært tett i nesen hele uken, ellers er det lite. Er jo fascinerende hvor ulikt symptomene slår ut hos gravide![]()
Jeg også har ivf barn og går på progesteron, murrer skikkelig. Gløtter i trusa flere ganger om dag da jeg føler at NÅ kommer mensenKvalme og murring I magen herer ivf bebi så går på prolutex inj ( progesteron )