Våre symptomer

ma.rine

Glad i forumet
Junibollene 2023
Noen som har fått symptomer enda? Eller merker du lite? Jeg kjenner det murrer mye og har ømme bryter, men er usikker på om det er symptomer eller bivirkninger av progesteron:facepalm:

Jeg har ingen symptomer og går også på progesteron. Vanligvis murrer det godt når jeg går på det, men nå kjenner jeg ingenting.

Jeg har ingen symptomer og går også på progesteron. Vanligvis murrer det godt når jeg går på det, men nå kjenner jeg ingenting.
Jeg går også på det pg har murra skikkelig til meg noen dager. Er på dag 8 med det nå. Kan jeg spørre hvorfor du går på det?

Jeg går også på det pg har murra skikkelig til meg noen dager. Er på dag 8 med det nå. Kan jeg spørre hvorfor du går på det?
Holder egentlig på med IVF, men har blitt spontant gravid nå og fått beskjed om å gå på det uansett

I dag har jeg vært kald og varm om enn annen hele dagen. Det ene øyeblikket fryser jeg, tar på meg en genser, og i det neste så må genseren av for da blir det for varmt :wtf:

Her er jeg frysen veldig ofte, men tenker heller at det er årstiden som gjør det:p

Blir fort kvalm med en gang jeg blir sulten.. Og noen murringer på kveldstid, samtidig som jeg blir fort sliten

Kvalmen har for alvor kommet hos meg :S
Venter bare på å starte å kaste opp

Jeg blir bekymret av at jeg har ingen symptomer, litt sterkere luktesans men det er det.

Usikker på hva som er hva, for har tidenes forkjølelse i tillegg

Men det jeg er ganske sikker på er graviditeten: øm korsrygg, «stikk/strekk» i livmor, litt uggen/småkvalm hvis det går mer enn 2t siden mat..

Usikker: hodepine (bruker å få dette rundt mensen når hormonene svinger)

Forkjølelsen tror jeg forårsaker varmefølelsen/frysninger..

Spennende tid

Ømme pupper og så har jeg vært utrolig kvalm de siste to ukene. Det slapp litt i går, men i dag føles det som om det er på vei tilbake igjen
Og så blir jeg dårlig av det meste jeg lukter, må holde pusten når jeg skal inn i kjøleskapet.
Har vært tett i nesa også. Visste egentlig ikke at det var et symptom før tidligere i dag

Har vært kvalm og «tung» i kroppen de siste dagene.
Føler meg urovekkende bedre i dag, livredd for å miste symptomer :hilarious: Men fikk en så dårlig magefølelse i går!
Men kjenner kvalmen sniker litt på her, og kaffen smakte pyton, så jeg satser på at alt er i sin skjønneste orden :)

Jeg har hatt ømme pupper noen dager. Og vært tett i nesen hele uken, ellers er det lite. Er jo fascinerende hvor ulikt symptomene slår ut hos gravide :joyful:

Jeg har hatt ømme pupper noen dager. Og vært tett i nesen hele uken, ellers er det lite. Er jo fascinerende hvor ulikt symptomene slår ut hos gravide :joyful:
Tett i nesen ja! Det var jeg hele mitt forrige svangerskap :p Og ømme pupper. Merker ikke så mye til ømme pupper nå. Litt vondt å klemme på den bare, men kan ikke sammenlignes som sist. Men kommer vell når jeg er lenger på vei:)

Nå har også luktesans endret seg, samt metallsmak i munnen. Og humørsvingninger :shifty:

Tett i nesa, lukter likevel absolutt alt, fort sliten i korsryggen, skulle helst sovet døgnet rundt :bag: :hilarious:

Back
Topp