Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vært kvalm en dag, mulig når egget festet seg ellers hadde jeg kjapt vondt i korsryggen. Siste dagene har jeg også hatt stikkinger og ømhet i livmor området
Kjenner ingenting! I magen har det aldri vært så fint som nå! Har alltid fått mensensmerter i forbindelse med graviditet[emoji4]
Kjenner ingenting! I magen har det aldri vært så fint som nå! Har alltid fått mensensmerter i forbindelse med graviditet[emoji4]
Godt å slippe smerter da Vi har mange nok uker igjen å få ting å klage på
Åååh, så deilig da [emoji4] Men det er vanlig med skikkelige tak på "mensensmertene" under graviditet? [emoji28] tror jeg har løpt på toalettet å sjekket 40 ganger i dag [emoji85][emoji23]
Det er vanlig[emoji4] livmor som trekker seg sammen pga TR og livmor som jobber med å utvide seg kan kjennes helt likt.
Sist lå jeg våken om nettene pga magesmerter[emoji4] Fosteret hadde det veldig fint da[emoji38]
Åååh, så deilig da [emoji4] Men det er vanlig med skikkelige tak på "mensensmertene" under graviditet? [emoji28] tror jeg har løpt på toalettet å sjekket 40 ganger i dag [emoji85][emoji23]
Uff sånn mens smerte tak har jeg også, det er vondt, sjekke sjekke sjekke, håper det gir segÅååh, så deilig da [emoji4] Men det er vanlig med skikkelige tak på "mensensmertene" under graviditet? [emoji28] tror jeg har løpt på toalettet å sjekket 40 ganger i dag [emoji85][emoji23]
Uff sånn mens smerte tak har jeg også, det er vondt, sjekke sjekke sjekke, håper det gir seg
oh gad, kvalmen har begynt Forrige svangerskap var jeg ganske kvalm frem til uke 15 ... så verdt det men må alikevel syte litt noen plasser
Lille gutt er godt i gang me å reise seg og sår rundt møbler, kryper som en galning og er blitt kjempe mammadalt. Kjenner det godt i korsryggen meg løfting og alt. Kjente det faktisk litt i underlivet, sånn som når jeg hadde bekkenløsning sist.
Håper inderlig ikke det begynner allerede, hadde ikke noe i bekkenet før de siste 1,5-2 mnd sist. Regnet med det skulle være verre denne gang siden det er så tett. Men ikke at jeg skulle kjenne noe allerede ! dagens utblåsning
Takk håper det, blir jo litt bekymret av detDet har gitt seg helt hos meg [emoji4] Så skal se det snart gir seg hos deg også [emoji4]
Samme her! Og hvis jeg tar meg en timeout på sofaen så kommer hun klatrende opp på meg og leken er i gang igjen.
Blir kvalm hvis jeg er sulten, for mett, trøtt osv. Ellers så går det relativt fint. Bortsett fra at jeg er konstant trøtt og sulten [emoji23][emoji57]
Jeg kjenner at det er noe annet å være kvalm osv nå som jeg har en liten en. Jeg var dårlig fram til uke 17 første svangerskap. Håper det blir bedre denne gangen!
Jeg jobber som sykepleier og brekker meg masse på jobb [emoji51]