Våre must-haves

Jeg falt for fristelsen og benyttet meg av tilbudet på moonboon nå :hilarious: :nailbiting: tidlig med et så stort innkjøp, men får heller selge den igjen om det mot formodning skulle skje noe

SKAL ha bbhugme puta denne gangen assa, driter i hva den koster :laughing021
Haha det har jeg tenkt å kjøpe denne gangen også! Sist svangerskap så rulla jeg en dyne. Det gikk så som så :hilarious:

Samboeren referer til den som "åh, er han kommet tilbake i senga?". Hahahah min andre partner :hilarious:
puta har blitt fast inventar i sengen min siden forrige svangerskap :hilarious: mannen har lært å akseptere den :p

Ok, ok. Skjønner jeg må ha den puta, jeg også ;)
Veldig fin for å holde mannen på avstand og.. :hilarious: jeg klarer ikke nærhet i begynnelsen av svangerskapet. Sist ble puten en indikasjon på nærhetsbehovet mitt på kvelden (eller invitasjon til sex). Hadde jeg lagt meg med ansiktet mot midten av sengen og dermed puten mellom oss betydde det avstand. Hadde jeg derimot lagt meg med ansiktet mot midten og lagt puten bak meg kunne han nærme seg :laughing001

Jeg testet en venninne sin bbhugme! Og etter å ha brukt klermeoute fra rusta istedet..natt og dag! Eksen bare mente det var bortkastet

Dere som har Bb hug me! Ser det finnes to varianter på nett, en stor og en liten. Hvilken liker dere best?

Back
Topp