Våre must-haves

Vet dere forskjellen på de ulike Moonboon?

Jeg har bbhugme pute, men venter litt med å ta den frem :angelic:

Kan noen fortelle mer om bbhugme? Er det for å ligge komfortabelt om natta? Jeg kan ikke huske at jeg hadde problemer med det sist så tenkte ikke over det, men er jo eldre og større nå så kanskje det trengs :laughing002

Kan noen fortelle mer om bbhugme? Er det for å ligge komfortabelt om natta? Jeg kan ikke huske at jeg hadde problemer med det sist så tenkte ikke over det, men er jo eldre og større nå så kanskje det trengs :laughing002
Ja, deilig å ha et sted å hvile magen når den kommer, men også bekken. Sover så godt med den pøla ved min side :hilarious:

Her må bbhugme frem allerede (kom i posten i dag) pga bekkenet. Elsker den puta!

Hvis jeg kommer så langt må jeg få meg en bbhugme, for jeg slet med å sove sist. Har en kronisk skade i hofte/lår, sånn betennelses-slitasjeskade, så ved trykk/feilbelastning får jeg smerter. Så når magen etter hvert vokser og det er best å ligge på siden, er det ganske så smertefullt uten god avlastning. Hadde bare ei dobbeldyne sist.

• Omsorg
Reactions: vo
Vet dere forskjellen på de ulike Moonboon?

Jeg har bbhugme pute, men venter litt med å ta den frem :angelic:
De har en stor flat vugge som er firkantet, en flat som er buet, og en sånn hammock. Forskjellen er vel bare det. Vi har hammock, og forrige baby likte det best da den er trang og ikke helt flat. Den flate kan bli litt stor, men der igjen kan man jo bruke babynest oppi da.

• Liker
Har ikke solgt unna så mye, bb hug me er fremdeles i senga så det er amazing, elsker den puta- skal aldri kvitte meg med den evver :laughing025

Ellers så vil jeg kjøpe ny babynest, har fra najell, men den er så klumpete.. så vurderer å selge den og heller kjøpe den fra voksi.

Moonboon er AMAZING, vi har leid ut vår i flere perioder.. kjøpte brukt på finn.no

Også skal jeg kjøpe en bedside crib med hjul, savnet det med baby nr 1 i nyfødt perioden. Tenkte enten moweo bedside crib eller ikea sin älskverd babykurv.. noen med erfaring? Syns det var så kjekt med den gjennomsiktige kurven på barsel, hahah.. så vil ha det hjemme også :laughing005

Ellers kommer det jo anpå om det blir gutt eller jente, har gutt fra før. Blir det jente (lov å håpe), så blir det litt nye klær.

Og viktigst er jo at spiren sitter, håper.. men veldig tidlig ennå og har hatt blødning :dontknow

• Omsorg
Back
Topp