~ Våre magebilder ~

7c63929439a24e1e8c30c68ff657d5c6


<3 <3
 
Ja, men magen min var like stor i uke 8. Så ble den mindre i uke 10-11-12. Så kom den for fult nå siste uka igjen. Men jordmor sa at det var ikke uvanlig at man får mye større mage med nr2 :)
 
Ja, men magen min var like stor i uke 8. Så ble den mindre i uke 10-11-12. Så kom den for fult nå siste uka igjen. Men jordmor sa at det var ikke uvanlig at man får mye større mage med nr2 :)
Samme opplevde jeg. Rundt uke 12 var det ikke synlig, selv om jeg så gravid ut i uke 9. Men nå føles det ut som magen blir dobbelt så stor for hver dag. Skvetter like mye hver gang jeg går forbi et speil. Er 15 uker idag og sjefen kommenterte med at nå er det ikke lengre tvil idag :)
Min første da
 
Samme opplevde jeg. Rundt uke 12 var det ikke synlig, selv om jeg så gravid ut i uke 9. Men nå føles det ut som magen blir dobbelt så stor for hver dag. Skvetter like mye hver gang jeg går forbi et speil. Er 15 uker idag og sjefen kommenterte med at nå er det ikke lengre tvil idag :)

Ja, det er helt vanlig :) En kollega av meg sa i dag at hun ble fort svær, men stagnerte en liten periode. Men nå vokser magen i ett heftig tempo, det gjorde det forge gang i fra uke 16 ca. :)
 
Ja, det er helt vanlig :) En kollega av meg sa i dag at hun ble fort svær, men stagnerte en liten periode. Men nå vokser magen i ett heftig tempo, det gjorde det forge gang i fra uke 16 ca. :)
Jeg er storfornøyd med gravidmage så den får vokse litt til, men jeg håper det bremser litt så jeg slipper å gå høygravid i mange måneder :)
 
15 + 2
7e873074e5aea7b2393ef8bcccec40f9
 
Jeg er storfornøyd med gravidmage så den får vokse litt til, men jeg håper det bremser litt så jeg slipper å gå høygravid i mange måneder :)


Helt klart ! Stas med stor mage og at folk komenterer hvor stor den er. Men er tungt også. Jeg har akkuratt begynt å jobbe igjen etter noen mndr som sengeliggendes, og jeg merker allerede nå at magen er begynt å komme i veien.
 
Haha, må bare fortelle! Jeg er lærer og hadde i dag 9.trinn. I det jeg holdt på å oppsummere økten og elevene ventet på å få gå, så jeg at jentene fremst glodde veldig på magen min og hvisket og tisket. Jeg har ikke sagt noe til elevene enda. Faller liksom ikke naturlig i noen samtale! Men uansett, jeg så på hun som sto nærmest meg, fikk øyekontakt, og sa "og ja, jeg er gravid". "Seriøst? Jeg turte ikke spørre!". Ser jo den. Men det var bare hyggelig. De gratulerte og lo. En hyggelig avslutning på dagen. Og godt å vite at magen ser ut som en gravidmage og ikke en "jeg har spist veldig mye i det siste"-mage:D
 
Back
Topp