~ Våre magebilder ~

Begynner å se en liiiten antydning til mage nå, 16 fullgåtte uker i dag :p
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1444850948.562627.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1444850948.562627.jpg
    84,5 KB · Visninger: 268
Last edited:
Så fine mager!! Min mage er borte.. Så jeg var bare opplåst! Kommer vel ikke før i uke 25 som sist gang da... :p
 
Jeg er ganske kraftig i utgangspunktet og kan ikke skryte på meg noe babymage ennå, bare enda mer kvapsemage enn før. Så jeg er dypt misunnelig på dere andre. Kos dere med magene! :)
 
Det er så flott å se alle magene og hvor langt dere er kommet! Jeg har følt meg som en hval siden uke ni, og tenkte jeg hadde fått stor mage fordi jeg spiste så mye og lå helt i ro på sofaen etter jobb hver dag pga kvalme. Og i tillegg var oppblåst. Og ved å google baby belly + hvor langt jeg hadde kommet følte jeg meg bare enda større! For der er jo alle pittesmå! En lettelse å se at jeg har fått babymage, og ikke bare oppblåst, latskaps, full av mat mage. Er nå 14+6. Skal sies at jeg har et ganske anspent forhold til kroppen min fine er dere! ImageUploadedByBV Forum1445188243.204251.jpg
 
c0fc08208b6af6a84fde74698ca3443f

Begynner å bli godt synlig mage nå.
 
Hvilken app bruker du til teksten? :)
Jeg brukte photofy, men måtte betale ekstra for en pakke av den typen (har en haug forskjellige babyting man kan legge på). Mener den kostet rundt 2$ ca. Syns det var litt morsomt da den har en sammenligning med noe som er like stort for hver uke :)
 
17+3 :) førstegangs men syns magen min blir så fort stor i forhold til dere andre!! Bekymrer meg for hvor stor jeg kommer til å bli!
 

Vedlegg

  • 1445877308366.jpg
    1445877308366.jpg
    31,3 KB · Visninger: 206
17+3 :) førstegangs men syns magen min blir så fort stor i forhold til dere andre!! Bekymrer meg for hvor stor jeg kommer til å bli!
Du er jo ikke så stor da. Du er jo mye mer forran enn mange her så naturlig at magen er større. Jeg gleder meg til å få slik koselig gravidmage :)
 
Back
Topp