Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det syns jeg var dårlig sagt av jordmor! Syns magen din er fin jeg, akkurat passe storMest viktig at barn har det bra og vokser Og eneste jeg ønsker at jordmor ville slutte å si at jeg er for stor fordi det finnes så fine liten mager
Har du sett meg? Elefanten hehe. Jeg får daglig kommentarer fra fremmede om jeg må da vente tvillinger og oi oi så stor du er. Og dette har jeg hørt i 3 mndr nå. Heldigvis får jeg ikke slike kommentarer fra jordmor, de kan godt styre seg litt.Mest viktig at barn har det bra og vokser Og eneste jeg ønsker at jordmor ville slutte å si at jeg er for stor fordi det finnes så fine liten mager
Ganske uhørt spør du meg, å si sånt... var mange som sa det til meg i begynnelsen, og nå sier mange at jeg har liten mage og at magen har blitt kjempestor i det siste... Man er allemannseie når man er gravidHar du sett meg? Elefanten hehe. Jeg får daglig kommentarer fra fremmede om jeg må da vente tvillinger og oi oi så stor du er. Og dette har jeg hørt i 3 mndr nå. Heldigvis får jeg ikke slike kommentarer fra jordmor, de kan godt styre seg litt.
det var lett å se at den magen hadde sunket og ungen ligger langt nede.Uke 38!
-Fra appen-
Hehe, det er ikke så mye tvil om at det nærmer seg nei ^^det var lett å se at den magen hadde sunket og ungen ligger langt nede.