Våre magebilder uke 35-40 (41-42 ved behov)

Mest viktig at barn har det bra og vokser :) Og eneste jeg ønsker at jordmor ville slutte å si at jeg er for stor fordi det finnes så fine liten mager :(
Det syns jeg var dårlig sagt av jordmor! Syns magen din er fin jeg, akkurat passe stor:)
 
37+0 idag :) syns magen har blitt litt mindre, men er nok bare en flattetende genser xD
 

Vedlegg

  • 1411134336150.jpg
    1411134336150.jpg
    52,4 KB · Visninger: 121
Mest viktig at barn har det bra og vokser :) Og eneste jeg ønsker at jordmor ville slutte å si at jeg er for stor fordi det finnes så fine liten mager :(
Har du sett meg? Elefanten hehe. Jeg får daglig kommentarer fra fremmede om jeg må da vente tvillinger og oi oi så stor du er. Og dette har jeg hørt i 3 mndr nå. Heldigvis får jeg ikke slike kommentarer fra jordmor, de kan godt styre seg litt.
 
Har du sett meg? Elefanten hehe. Jeg får daglig kommentarer fra fremmede om jeg må da vente tvillinger og oi oi så stor du er. Og dette har jeg hørt i 3 mndr nå. Heldigvis får jeg ikke slike kommentarer fra jordmor, de kan godt styre seg litt.
Ganske uhørt spør du meg, å si sånt... var mange som sa det til meg i begynnelsen, og nå sier mange at jeg har liten mage og at magen har blitt kjempestor i det siste... Man er allemannseie når man er gravid :eek:
 
Hadde meg et skippertak i bildetråen nå, gudameg så mange fine mager ♡
 
Litt uklart bilde, men det er fra 37+6 i hvertfall :)
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    35,8 KB · Visninger: 94
Back
Topp