Våre magebilder <3

Bukett

Forumet er livet
Assistert-jentene
Septemberhjertene 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Her kan vi poste bilder av de fine magene våre :)
 
Jeg sjønner ikke hvordan dere kan ha så stor mage allerede? Hos meg er livmora knapt å kjenne over symfysen. Jeg er 13 uker nå :eek:
 
Jeg sjønner ikke hvordan dere kan ha så stor mage allerede? Hos meg er livmora knapt å kjenne over symfysen. Jeg er 13 uker nå :eek:
Har du barn fra før?? Flergangsfødende får ofte mage myyye tidligere:) forrige svangerskap begynte jeg ikke få mage før uke 20;denne ganga uke 11/12:)
 
Har du barn fra før?? Flergangsfødende får ofte mage myyye tidligere:) forrige svangerskap begynte jeg ikke få mage før uke 20;denne ganga uke 11/12:)
Nei, har ikke barn før. Vet at magen vil komme raskere med en evt nr 2, men ikke såååå tidlig? Aldri sett før, men veldig gøy for dere det gjelder da ;)
 
Dette er min nr 3. Nr 2 er 15 mnd og er ikke så lenge siden jeg var gravid sist å mistet. Første gangen var det så vidt synlig halvveis :)
 
26af3b7dcfd809ce5859834033a4be3f.jpg


Uke 15 med første, jente
 
b3df266e0fc5aa303772300a346adc91.jpg


Uke 8 eller 9 med nr to, ser jo enda at livmor ikke har kommet opp, mye luft i magen, begynte å fise litt i uke 9, da ble den litt mindre. Men jeg nyter når magen 'ser stor/oppblåst' ut [emoji7]
 
Gud så fine mager alle har! <3 jeg kommer nok ikke til å synes før jeg er høygravid :( for mye polstring rundt denna magen :p
 
Back
Topp