Jeg hadde det slik med første, fikk mage i uke 21Jeg sjønner ikke hvordan dere kan ha så stor mage allerede? Hos meg er livmora knapt å kjenne over symfysen. Jeg er 13 uker nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Jeg hadde det slik med første, fikk mage i uke 21Jeg sjønner ikke hvordan dere kan ha så stor mage allerede? Hos meg er livmora knapt å kjenne over symfysen. Jeg er 13 uker nå![]()
Vis vedlegget 214719 inntil gravidmagen melder sin ankomst så velger jeg å leve med litt sjølironi frem til den tid :'D veldig oppblåst her også bare så det er sagthåper det er innafor med litt humor!
Takk for tips, tar ikke sjansen , slettet nå [emoji23]Husk at dette ikke er skjult forum så alle kan se bildet
Men bildet vises enda , pga det ble kommentertTakk for tips, tar ikke sjansen , slettet nå [emoji23]
Aner ikke hvordan jeg sletter? Skreiv t administrator under rapporter.Men bildet vises enda , pga det ble kommenterttror @Fersking1988 også må slette sin kommentar her
fin mage da
Får ikke til å tagge![]()
Veldig enkelt å slette. Du trykker enkelt på innlegget ditt, så blir det blått. Så oppe til høyre kommer det en skiftnøkkel og skrujern formet som et kryss. Så kommer du inn til å redigere innlegget. Så tar du all tekst vekk. Men du må legge igjen noen bokstaver da det ikke går å skrive et tomt innleggAner ikke hvordan jeg sletter? Skreiv t administrator under rapporter.
Hihi [emoji23] Er jo forsåvidt ikkje så veldig farlig, ser jo bare siden av en kropp, men hvem vet hvem som er rundt å snuser..