Våre magebilder <3

Jeg sjønner ikke hvordan dere kan ha så stor mage allerede? Hos meg er livmora knapt å kjenne over symfysen. Jeg er 13 uker nå :eek:
Jeg hadde det slik med første, fikk mage i uke 21 :p nå har magen allerede begynt å komme, i uke 14. Symfysemål var 11cm da jeg var 12 uker......... :p jubii (jeg vil helst ikke ha mage om det er lov å si)
 
Masse fine mager <3 Min er så stor, for jeg er så forferdelig oppblåst! Jeg har ikke lagt på meg under svangerskapet, har gått ned noen kg, men både puppene og magen skyter fart. Skulle ønske den holdt seg vanlig til det faktisk er babyen som kommer hoppende frem, i stedet for at jeg ser kjempegravid ut, og så er det bare luft :(
 
639a82605e71c4fe0be45c21dd92214e.jpg


13+usikker hehe har ikke tatt bilde denne uken [emoji4] ser ut som jeg har fått mage, men hadde litt fra før av [emoji85] [emoji176]
 
Jju
 
Last edited:
Hihi [emoji23] Er jo forsåvidt ikkje så veldig farlig, ser jo bare siden av en kropp, men hvem vet hvem som er rundt å snuser..
 
Aner ikke hvordan jeg sletter? Skreiv t administrator under rapporter.
Veldig enkelt å slette. Du trykker enkelt på innlegget ditt, så blir det blått. Så oppe til høyre kommer det en skiftnøkkel og skrujern formet som et kryss. Så kommer du inn til å redigere innlegget. Så tar du all tekst vekk. Men du må legge igjen noen bokstaver da det ikke går å skrive et tomt innlegg
Hihi [emoji23] Er jo forsåvidt ikkje så veldig farlig, ser jo bare siden av en kropp, men hvem vet hvem som er rundt å snuser..
 
Back
Topp