Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
synes du er vakker jeg! <3
Har du barn fra før?? Flergangsfødende får ofte mage myyye tidligere forrige svangerskap begynte jeg ikke få mage før uke 20;denne ganga uke 11/12Jeg sjønner ikke hvordan dere kan ha så stor mage allerede? Hos meg er livmora knapt å kjenne over symfysen. Jeg er 13 uker nå
Jeg skjønner det helle ikke her jeg sitter å later som jeg ser mer mage på meg selvJeg sjønner ikke hvordan dere kan ha så stor mage allerede? Hos meg er livmora knapt å kjenne over symfysen. Jeg er 13 uker nå
Nei, har ikke barn før. Vet at magen vil komme raskere med en evt nr 2, men ikke såååå tidlig? Aldri sett før, men veldig gøy for dere det gjelder daHar du barn fra før?? Flergangsfødende får ofte mage myyye tidligere forrige svangerskap begynte jeg ikke få mage før uke 20;denne ganga uke 11/12
Nei, har ikke barn før. Vet at magen vil komme raskere med en evt nr 2, men ikke såååå tidlig? Aldri sett før, men veldig gøy for dere det gjelder da