Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flott babykul, og nydelig kjoleNå går det unna!
18+3
Tusen takk!Så flott babykul, og nydelig kjole
Haha, sååå fin uansett!Haha den doble haka [emoji23] se bort i fra den da! Kom fort med vektoppgang den også gitt [emoji85] og herregud det håret [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Uke 16+3 [emoji173]
Ikke for å invadere privatlivet ditt, men har du også tatt en bukplastikk? Ser et lignende arr slik jeg har [emoji4]Så fine mager dere har! Blir litt misunnelig, for her er det ikke så mye å skryte av, føler meg mer lubben enn gravid [emoji14]
Vis vedlegget 224642
Ikke for å invadere privatlivet ditt, men har du også tatt en bukplastikk? Ser et lignende arr slik jeg har [emoji4]
Jeg tok bukplastikk med sammensying av magemuskler for straks 3 år siden, fordi jeg egentlig aldri ville få barn [emoji23]Det går fint [emoji5] Ja, det har jeg, for 5 år siden så spent å se hvordan magen blir etterpå Var liksom ferdig med barn da jeg tok den [emoji14] ser også at jeg har mindre mage med nr 3, enn hva jeg hadde med både nr 1 og 2. Om det er tilfeldig eller pga bukplastikk vet jeg ikke
Jeg tok bukplastikk med sammensying av magemuskler for straks 3 år siden, fordi jeg egentlig aldri ville få barn [emoji23]
Nå er jeg 16 uker, og veldig spent på hvordan magen blir etterpå. Har også hørt noe om ubehag mot slutten fordi det strekker litt i arret... [emoji28]