Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wooooow er DET 11 uker?? Jaiks, hvor skal det der ende!? [emoji3] herlig babymage [emoji7]
11+0 i dag [emoji4]
11 uker med litt oppblåst også riktignok. Men kjenner livmoren oppe ved navelen om morgenen også er de jo to stk inni der da. Så hvor det ender er jeg veldig spent på [emoji23][emoji23]Wooooow er DET 11 uker?? Jaiks, hvor skal det der ende!? [emoji3] herlig babymage [emoji7]
11 uker med litt oppblåst også riktignok. Men kjenner livmoren oppe ved navelen om morgenen også er de jo to stk inni der da. Så hvor det ender er jeg veldig spent på [emoji23][emoji23]
Haha ja! Nå i uke 12+4 kjenner jeg den rett under/litt ovenfor navelen på dagen. [emoji4][emoji5] målte den til å være 16cm i går hos legen. Er jo helt sprøtt hvor fort den vokser.Hos meg er det bare 1 men jeg kjenner også livmoren oppe ved navelen på morgen, er riktignok tett mellom graviditetene men magen er like stor nå i uke 13 (12+1) som når jeg var i uke 20 sist [emoji51] begynner jo virkelig å tenke om hvor det skal ende [emoji28]