Ballerinaen-b0lle2B
Betatt av forumet
Jeg føler jeg er større på ordentlig enn på bildet..
Søt kul[emoji7] Hvor langt er du på vei? Er ikke alltid lett å få magen i «rett» vinkel på bildene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg føler jeg er større på ordentlig enn på bildet..
Tok bildet igår[emoji23] er 19 uker idag og holder ennå magen skjult[emoji23][emoji23]
Imponerende! Har dere ikke fortalt noen om graviditeten enda?[emoji51]
...magen her vises til og med igjennom ytterklærne nå[emoji28] Kan jo hende jeg ser mer tjukkas ut da(i stor boblis), men bryr meg ikke Såå hardt[emoji122][emoji111]️ hihi
17+2Søt kul[emoji7] Hvor langt er du på vei? Er ikke alltid lett å få magen i «rett» vinkel på bildene
Samme her Flyr stort sett i Bergans jakke.. men det er ikke lenge til jeg ikke klarer å lukke jakkaImponerende! Har dere ikke fortalt noen om graviditeten enda?[emoji51]
...magen her vises til og med igjennom ytterklærne nå[emoji28] Kan jo hende jeg ser mer tjukkas ut da(i stor boblis), men bryr meg ikke Såå hardt[emoji122][emoji111]️ hihi
Samme her Flyr stort sett i Bergans jakke.. men det er ikke lenge til jeg ikke klarer å lukke jakka
Haha hans familie vet det men dem bor langt unna da men ingen i min familie vet det enda eller kollegaer[emoji23][emoji23] er kun sjefen min og noen venner og sønnen min som er klar over graviditeten[emoji23][emoji23]
Ja jeg vet ikke om jeg gidder å spandere på meg en større vinterjakke liksom Er så gjerrig når det kommer til meg selv Og gubben bruker M i klær, så ingen av hans jakker kommer til å passe heller..Hehe, ser den Er jo Hærlig at magen vokser da![emoji7][emoji108][emoji122][emoji120]
...nå som gravid er jeg spesielt glad for å ha en forkjærlighet for klær med «wide-fit», samt stortsett bare eie jakker i hærremodel. Er helt Ok med plass enda, men plutselig endrer det seg på et blunk
Ja jeg vet ikke om jeg gidder å spandere på meg en større vinterjakke liksom Er så gjerrig når det kommer til meg selv Og gubben bruker M i klær, så ingen av hans jakker kommer til å passe heller..
Takk Får se hvor stor jeg blirHmm. Nei, ser den![emoji12] Men er litt kjipt å gå å fryse med stormagen da. Oo Kan vel være mulig å finne no som gis bort eller selges billig, evt non som kan låne deg?[emoji854] Du får bare vurdere, lykke til![emoji51]
Oi, såpass! Av nysgjerrighet, hvorfor venter dere med å dele nyheten?[emoji120]
...er nok sikkert veldig fint å være få om en så Hærlig hemmelighet også[emoji7][emoji108][emoji854]
Ingen spesiell grunn vet bare ikke hvordan jeg skal si det enda[emoji6]