Våre magebilder ♡

En tråd i 'Våre bilder' startet av Stardust, 27 Sep 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Stardust Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn FebbisBebbis2021 ❄️ Junibarna 2019

Her kan vi legge ut magebilder etterhvert! Koselig å se ♡

• Liker Liker x 1
  2. Ballerinaen-b0lle2B Betatt av forumet

Er det noen her inne som har begynt å få noe mage? Jeg har blitt tydelig større (enn til vanlig), men vet ikke om jeg «tør» tenke at det er pga babyen enda. Hehe. Mye humor om at det kanskje er to inni her[emoji28]

3. Junigull18 Elsker forumet Junilykke2018

Har litt mage fra før da men får ikke lukket favorittbuksen da. Ikke sjanse. . Hehe

• Liker Liker x 1
  4. Cml09 Glad i forumet Augustmødrene 2014 FebbisBebbis2021 ❄️

Tom blære vs. full blære veke 6+6

Tom blære vs full blære veke 9+2

Komme godt over skambeinet!

• Liker Liker x 2
  5. Smokk@ Gift med forumet Junilykke2018

Herlig ❤️

• Liker Liker x 1
  6. Ballerinaen-b0lle2B Betatt av forumet

Litt blandede følelser med å legge ut av meg selv, men tar sjansen[emoji28] Setter stor pris på responsen, da fant jeg litt mot![emoji13]

Var ikke klar over dette med å ta bilde liggende, fra siden, så dette ble først gjort torsdag når vi var 9+1. Endel større «tut» stående haha

• Liker Liker x 3
    Last edited: 4 Nov 2017
  7. VictoriaH Ventende August 2018 Assistert-jentene

Så søt liten mage :) Blir hyggelig å sammenligne når magen plutselig ikke kan skjules lengre ;)

8. Ballerinaen-b0lle2B Betatt av forumet

Greier ikke skjule den allerede nå jeg da[emoji28][emoji85][IMG] ...men vet ikke hva som er hva, mye oppblåsthet? ...men idag er den mindre oppblåst enn tidligere[emoji87] «...en får værra som en e når en itj vart som en sku»

• Liker Liker x 3
  9. Miamor Flørter med forumet

Har blitt en god del større, mest på magen. Måtte kjøpe ny bukse for mange uker siden, men jeg tror det er fett og oppblåsthet. Men er 10 uker nå, så det et nok ikke lenge igjen

• Liker Liker x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  10. Spireimagen2018 Glad i forumet Junilykke2018

Shit! Kunne såvidt kjenne livmoren på søndag morgen(nedi skambenet). I dag tidlig hadde den virkelig poppa opp!! Her suger jeg inn magen, og har ikke tisset enda. Men herrrgud, kun 11 uker i dag. Sist gang var magen slik i uke 15 :p jeg er tredjegangs gravid. :)

• Liker Liker x 2
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  11. Ballerinaen-b0lle2B Betatt av forumet

Kanskje dumt spørsmål, hvordan kjenner du livmoren?[emoji28][emoji23]

12. Juni Flørter med forumet

Jeg kjenner også livmoren nå! 11+1 idag.. liten "hard" kul på morgenen, helt nederst på magen.. syntes ikke på bilde enda da..;) på kveldene er magen stor- av luft Hehe..

• Liker Liker x 1
  13. Spireimagen2018 Glad i forumet Junilykke2018

Kjenner at det er en rund kul (som å stryke på en appelsin? :p) kjenner at det er hardt når man stryker litt hardt over.

• Liker Liker x 1
  14. Ballerinaen-b0lle2B Betatt av forumet

Hm. Spennende! Må prøve å se, liggende kanskje?[emoji28] Takk for svar!

15. Spireimagen2018 Glad i forumet Junilykke2018

Ja, det er kun liggende jeg kjenner den, aller mest på morgenen når blæra er full. ;)

• Liker Liker x 1
  16. mamsT Forelsket i forumet ❤ Juliskattene 2018 ❤ Junilykke2018

tydelig oppblåst.. var ikke sann sist(ja har også ettpar ekstra kose-kg..) kjenner avogtil ett press oppover..
    Dette er uke 8. kanskje der er to :))

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 1
    • Vinner Vinner x 1
  17. Lykkemamma93 Forelsket i forumet Junilykke2018

12 uker i morra <3

• Liker Liker x 3
  18. sunshinex Forelsket i forumet Septembergull'17 Sommerfuglene

12 uker i morgen

• Liker Liker x 2
  19. Smokk@ Gift med forumet Junilykke2018

Uke 8?? Omg.. da kan det vel se ut som du har to inni der... eller masse luft :hilarious: Det var da voldsomt i uke 8 syns jeg.. men fin mage :)

20. Cml09 Glad i forumet Augustmødrene 2014 FebbisBebbis2021 ❄️

Min har våre sånn sidan veke 5 og fortsatt ikkje minka, so trur babymage og lufta bytter plass jevnt [emoji23] her er livmora opp til navelen alt, men foreløbigt kun sett 1 baby[emoji2][emoji23]

Del denne siden