Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HerligTom blære vs. full blære veke 6+6
![]()
Tom blære vs full blære veke 9+2
![]()
Komme godt over skambeinet!
Litt blandede følelser med å legge ut av meg selv, men tar sjansen[emoji28] Setter stor pris på responsen, da fant jeg litt mot![emoji13]
Var ikke klar over dette med å ta bilde liggende, fra siden, så dette ble først gjort torsdag når vi var 9+1. Endel større «tut» stående haha
![]()
Så søt liten mageBlir hyggelig å sammenligne når magen plutselig ikke kan skjules lengre
![]()
![]()
Shit! Kunne såvidt kjenne livmoren på søndag morgen(nedi skambenet). I dag tidlig hadde den virkelig poppa opp!! Her suger jeg inn magen, og har ikke tisset enda. Men herrrgud, kun 11 uker i dag. Sist gang var magen slik i uke 15jeg er tredjegangs gravid.
![]()
Kanskje dumt spørsmål, hvordan kjenner du livmoren?[emoji28][emoji23]
Kjenner at det er en rund kul (som å stryke på en appelsin?) kjenner at det er hardt når man stryker litt hardt over.
Hm. Spennende! Må prøve å se, liggende kanskje?[emoji28] Takk for svar!
Uke 8?? Omg.. da kan det vel se ut som du har to inni der... eller masse lufttydelig oppblåst.. var ikke sann sist(ja har også ettpar ekstra kose-kg..) kjenner avogtil ett press oppover..
Dette er uke 8. kanskje der er to)
Det var da voldsomt i uke 8 syns jeg.. men fin mage Min har våre sånn sidan veke 5 og fortsatt ikkje minka, so trur babymage og lufta bytter plass jevnt [emoji23] her er livmora opp til navelen alt, men foreløbigt kun sett 1 baby[emoji2][emoji23]tydelig oppblåst.. var ikke sann sist(ja har også ettpar ekstra kose-kg..) kjenner avogtil ett press oppover..
Dette er uke 8. kanskje der er to)