Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HerligTom blære vs. full blære veke 6+6
Tom blære vs full blære veke 9+2
Komme godt over skambeinet!
Litt blandede følelser med å legge ut av meg selv, men tar sjansen[emoji28] Setter stor pris på responsen, da fant jeg litt mot![emoji13]
Var ikke klar over dette med å ta bilde liggende, fra siden, så dette ble først gjort torsdag når vi var 9+1. Endel større «tut» stående haha
Så søt liten mage Blir hyggelig å sammenligne når magen plutselig ikke kan skjules lengre
Shit! Kunne såvidt kjenne livmoren på søndag morgen(nedi skambenet). I dag tidlig hadde den virkelig poppa opp!! Her suger jeg inn magen, og har ikke tisset enda. Men herrrgud, kun 11 uker i dag. Sist gang var magen slik i uke 15 jeg er tredjegangs gravid.
Kanskje dumt spørsmål, hvordan kjenner du livmoren?[emoji28][emoji23]
Kjenner at det er en rund kul (som å stryke på en appelsin? ) kjenner at det er hardt når man stryker litt hardt over.
Hm. Spennende! Må prøve å se, liggende kanskje?[emoji28] Takk for svar!
Uke 8?? Omg.. da kan det vel se ut som du har to inni der... eller masse luft Det var da voldsomt i uke 8 syns jeg.. men fin magetydelig oppblåst.. var ikke sann sist(ja har også ettpar ekstra kose-kg..) kjenner avogtil ett press oppover..
Dette er uke 8. kanskje der er to )
Min har våre sånn sidan veke 5 og fortsatt ikkje minka, so trur babymage og lufta bytter plass jevnt [emoji23] her er livmora opp til navelen alt, men foreløbigt kun sett 1 baby[emoji2][emoji23]tydelig oppblåst.. var ikke sann sist(ja har også ettpar ekstra kose-kg..) kjenner avogtil ett press oppover..
Dette er uke 8. kanskje der er to )