Våre kontroller

☆ Lilletrille ☆

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
Min kontroll idag 5+5

Legen min kjente livmoren min litt under navelen og tok hcg. Jeg får kontroll så jeg skal føle meg trygg ❤️

Hvordan er det mulig? :o det skjer jo ikke før uke 10-12 at den kommer opp av bekkenet, og enda lenger før den nærmer seg navlen? :o

Skal ta alle kontroller hos jm, de tar alt av prøver der også:) trenger kun lege for evt medisiner eller sykmelding

Hvordan er det mulig? :eek: det skjer jo ikke før uke 10-12 at den kommer opp av bekkenet, og enda lenger før den nærmer seg navlen? :eek:
Jeg vet ikke :p både gyn og legen kjenner livmoren min godt :)

Vært hos legen idag, første svangerskapskontroll! Han satte termin til 17.06, istedenfor 20.06, noe som betyr at jeg er 7+1 idag og snart to måneder :)
Han har ikke ultralydapparat, så fikk ikke se lille reka idag da :(
Vi fylte ut helsekort, snakket litt, tok blodprøver og jeg fikk boka "gravid for første gang".
Ble plutselig litt mer virkelig :)

Vært hos legen idag, første svangerskapskontroll! Han satte termin til 17.06, istedenfor 20.06, noe som betyr at jeg er 7+1 idag og snart to måneder :)
Han har ikke ultralydapparat, så fikk ikke se lille reka idag da :(
Vi fylte ut helsekort, snakket litt, tok blodprøver og jeg fikk boka "gravid for første gang".
Ble plutselig litt mer virkelig :)
Koselig ❤️

Fått time til kontroll neste torsdag :)

Skal på ul igjen i uke 12, men har ikke planlagt noe annet enn det..
Burde jeg ta en tur til legen rundt samme tid?

Skal på ul igjen i uke 12, men har ikke planlagt noe annet enn det..
Burde jeg ta en tur til legen rundt samme tid?
Du skal ha en kontroll hos legen ja, for å fylle ut helsekort for gravide, søke fødeplass, henvisning til oul og ta blodprøver :)

Første kontroll torsdag 5.nov hos legen!
Blir rart og veldig spennende! :joyful:

Ny kontroll mandag
Ul og sette opp ny time :)

Skal til min første lege time på Mandag kl 11 :) skal bli henvist til tidlig ul :) har mistet 2 ganger før :/ å sist gang eg var på tidlig ul var det dødt :/ så glede meg å grue meg :)

Skal til min første lege time på Mandag kl 11 :) skal bli henvist til tidlig ul :) har mistet 2 ganger før :/ å sist gang eg var på tidlig ul var det dødt :/ så glede meg å grue meg :)
Huff :/ håper alt er bra ❤️ skal og på time på mandag. Klokken 09:00 :) mistet 4 ganger så har angst men er bedre nå

Hadde første kontroll hos jm på onsdag. Fylte ut papirer og fikk henvisning til tidlig ul
Neste kontroll blir vel i uke 14-15, er 7+5 i dag

En stund til første kontroll for meg, hos legen 10+2.

Var satt opp vanlig enkelttime på 20 min, litt kjedelig, men men:) Blir sikkert fint uansett.

Back
Topp