Min kontroll idag 5+5
Legen min kjente livmoren min litt under navelen og tok hcg. Jeg får kontroll så jeg skal føle meg trygg
Legen min kjente livmoren min litt under navelen og tok hcg. Jeg får kontroll så jeg skal føle meg trygg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var den så høyt oppe allerede?Min kontroll idag 5+5
Legen min kjente livmoren min litt under navelen og tok hcg. Jeg får kontroll så jeg skal føle meg trygg![]()
Ja, men har jo vært gravid 6 ganger hvor vi har lille N her og lille i magenVar den så høyt oppe allerede?Godt at du føler deg trygg!
Jeg vet ikkeHvordan er det mulig?det skjer jo ikke før uke 10-12 at den kommer opp av bekkenet, og enda lenger før den nærmer seg navlen?
![]()
KoseligVært hos legen idag, første svangerskapskontroll! Han satte termin til 17.06, istedenfor 20.06, noe som betyr at jeg er 7+1 idag og snart to måneder
Han har ikke ultralydapparat, så fikk ikke se lille reka idag da
Vi fylte ut helsekort, snakket litt, tok blodprøver og jeg fikk boka "gravid for første gang".
Ble plutselig litt mer virkelig![]()
Du skal ha en kontroll hos legen ja, for å fylle ut helsekort for gravide, søke fødeplass, henvisning til oul og ta blodprøverSkal på ul igjen i uke 12, men har ikke planlagt noe annet enn det..
Burde jeg ta en tur til legen rundt samme tid?

Huff :/ håper alt er braSkal til min første lege time på Mandag kl 11skal bli henvist til tidlig ul
har mistet 2 ganger før :/ å sist gang eg var på tidlig ul var det dødt :/ så glede meg å grue meg
![]()