Kan jeg spørre hvor langt du var på vei når du tok den prøven??
Det skulle jeg ønske jeg hadde et klart svar på

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jeg spørre hvor langt du var på vei når du tok den prøven??

Du hadde helt rett!Sist graviditet Fikk jeg beskjed om at hcg var skolebok eksempel og var langt over 6000 i hcg 5+3 og fikk fortsatt bare 2-3 så ikke stress med detjeg angrer sååå på at jeg styrte og stresset så med det i stedet for å nyte siste dagene uten kvalme og dårlig form
forstår selvfølgelig at det hadde vært en trygghet, men bare husk at ikke alle får 3+ uansett hvor høy hcg vi har
![]()

Min slo ut på digital når den var ca sånnTror dere denne vil slå ut på en digital nå?3+3 idag

Sååå godt å høre!Du hadde helt rett!
Hcg - verdien min på mandag var: 1504
Hcg-verdien min igår var: 3214.
Med andre ord jeg burde fått 3+ på clearblue digital igår, ikke 2-3 uker som jeg fikk![]()

Åh så gøy at du kommer inn her!
Ja tenk! Kjempe gøy å møte igjen gamle kjente fra august 2020Åh så gøy at du kommer inn her!Har dere prøvd lenge denne gangen før det klaffet?
Gratulerer så mye!
tenk det da, når første barn er IVF barn 
Ja, tenk at det gikk så raskt denne gangenJa tenk! Kjempe gøy å møte igjen gamle kjente fra august 2020vet du hva det er helt sykt, dette er andre prøveperiode hvor vi aktivt prøver å bli gravide
tenk det da, når første barn er IVF barn
![]()
er ikke det så merkelig å tenke på, på en måte? Jeg selv brukte over 3 år på første, og nå tok det ca 6 mnd
kroppen har kanskje skjønt hvordan dette skal gjøres, heheVeldig rart, men det er som om kroppen vet at sen kan bli gravid denne gangenJa, tenk at det gikk så raskt denne gangener ikke det så merkelig å tenke på, på en måte? Jeg selv brukte over 3 år på første, og nå tok det ca 6 mnd
kroppen har kanskje skjønt hvordan dette skal gjøres, hehe

Nå fikk jeg en skikkelig trang for å teste igjen! Tok en test for en uke siden, og er 4+6 idager det flere her som ikke har testa mer enn en gang?
Kvalmen satt sterkt i i forrige uke til å gå i bølger de siste dagene. Man blir usikker av intet mindre![]()