Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fin stigningTestet positivt 1.november, etter flere negative dagene før.
Hadde SA i juli og SA 24 september. Vet derfor ikke hvor i syklusen jeg er. Målte hcg 20.oktober da var Hcg på 0. Ny blodprøve pga positiv test onsdag 3/11 hcg på 67. Skal ta ny blodprøve etter en uke. Ingen symptomer og har dårlig magefølelse denne gangen også.Vis vedlegget 370516
Sniker litt her inne og håper jeg kan melde meg inn etter noen kjemiske de siste månedene.
Har iallefall god stigning fra 9-11 dpo denne gangen. Positiv digital 10 dpo
Melder meg inn på IKM dagen hvis det fortsetter å stige fint
Koselig og sikkert veldig varmt med sommerbabyVis vedlegget 370661 Vis vedlegget 370662
Det er vel isåfall et godt tegn?Jeg målte hcg hos lege 3/11 som var på 67. I dag (5 dager senere) fikk jeg 3+ på denne. Jeg aner ikke hvor langt jeg evt er på vei, men ser på nettet at den blir 3+ med rundt 2000 i hcg. Da har det jo i såfall mer enn doblet seg annenhver dag hos meg, eller er det jeg som har misforstått noe?Vis vedlegget 370665
Tror ikke det med dobling alltid stemmer, noen ganger litt mer andre ganger litt mindre.Det er vel isåfall et godt tegn?Tror ikke det med dobling alltid stemmer, noen ganger litt mer andre ganger litt mindre.

Et veldig godt tegnJeg målte hcg hos lege 3/11 som var på 67. I dag (5 dager senere) fikk jeg 3+ på denne. Jeg aner ikke hvor langt jeg evt er på vei, men ser på nettet at den blir 3+ med rundt 2000 i hcg. Da har det jo i såfall mer enn doblet seg annenhver dag hos meg, eller er det jeg som har misforstått noe?Vis vedlegget 370665