Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg brukte bare digital den gangen så fulgte ikke med på stigning. Tok blprøve fordi jeg ville være helt sikker. Håper for degJeg skal ringe i morgen, håper det går like lett som hos degHvordan var det hos deg? Hadde du dårlig stigning også gikk det like vell bra?

Takk for det! Var til legen nå og det gikk nok ikke veien for megJeg brukte bare digital den gangen så fulgte ikke med på stigning. Tok blprøve fordi jeg ville være helt sikker. Håper for deg![]()
Masse lykke til videre dere andre!ÅneiTakk for det! Var til legen nå og det gikk nok ikke veien for megMasse lykke til videre dere andre!
var det kjemisk? Lykke til videre
Legen sa det var en veldig tidlig spontanabbort, vet ikke om det er det man kaller kjemisk? Gikk så veldig fort fra positiv test 5 dager på rad til helt negativ.. Takk for detÅneivar det kjemisk? Lykke til videre
![]()

Legen sa det var en veldig tidlig spontanabbort, vet ikke om det er det man kaller kjemisk? Gikk så veldig fort fra positiv test 5 dager på rad til helt negativ.. Takk for det![]()
Nei har ikke det, så nå føler jeg alt bare står helt stilleSå leit…har du fått noe blødning enda da? Lykke til videre!
Nei har ikke det, så nå føler jeg alt bare står helt stille

Trist å høre at du også har vært gjennom detHuff, den ventetiden er også så fæl. Har gått gjennom det samme, og da tok det 4-5 dager før blødningen kom ordentlig i gang. Får håpe den kommer raskt for deg og at dere lykkes raskt på ny
![]()
Hvordan var det for deg i forhold til smerter? Kjenner jeg begynner å få skikkelig magekramper nå og blir helt svimmel når jeg reiser megTrist å høre at du også har vært gjennom detHvordan var det for deg i forhold til smerter? Kjenner jeg begynner å få skikkelig magekramper nå og blir helt svimmel når jeg reiser meg
Ja la oss håpe det! Sånn sett er jeg veldig glad at jeg merket det ved at graviditetstestene ble svakere, hadde blitt så redd om jeg bare plutselig fikk disse smertene og blødning uten å vite hva det var..For meg var det bare litt sterkere enn en vanlig mens, klarte meg fint med paracet. Huff det hørtes ikke godt ut, kanskje det er et tegn på at blødningen snart er i gang.
Stor klem til degJa la oss håpe det! Sånn sett er jeg veldig glad at jeg merket det ved at graviditetstestene ble svakere, hadde blitt så redd om jeg bare plutselig fikk disse smertene og blødning uten å vite hva det var..

Jeg ser en strekHvisker litt «hallo» da jeg ikke vet om denne er helt positiv eller ikke.
Testen er tatt i går ettermiddag og alle bildene er tatt i går ettermiddag.
Vet ikke hvor mange DPO eller hvor i syklusen jeg er da jeg ikke har fått igjen syklusen helt etter lille gutten kom i Juli.
Veldig spent på om det faktisk er en spire på gang her. Hvis det er det så gleder jeg meg til å bli bedre kjent med dere andre som er her inne på juli gruppa
Ser mange her har fine og sterke streker
Vis vedlegget 369683 Vis vedlegget 369684 Vis vedlegget 369685
Sniker fra april <3 så godt å se deg på plass i ny termingruppe! Ønsker deg all lykke til og måtte den lille klamre seg godt fast denne gangen <3