Våre graviditetstester

9 dpo, håper dette holder hele veien :D
 

Vedlegg

  • 9F769955-7B4E-4521-BFD0-B7B63BA2910E.jpeg
    9F769955-7B4E-4521-BFD0-B7B63BA2910E.jpeg
    962,8 KB · Visninger: 97
Tatt idag 4+6, nøyaktig en uke etter at jeg fikk 2-3 uker.
 

Vedlegg

  • 20211025_095452.jpg
    20211025_095452.jpg
    1,5 MB · Visninger: 100
Ny test 3 dager før IKM. Tatt på utvannet urin etter lunsj. Ser dere streken eller innbiller jeg meg det?
 

Vedlegg

  • 45F09CBD-4A16-472D-B1FF-4B809342698B.jpeg
    45F09CBD-4A16-472D-B1FF-4B809342698B.jpeg
    1.002,3 KB · Visninger: 105
Da var det min tur :happy: kveldsurin 10 dpo
 

Vedlegg

  • DSC_1267.JPG
    DSC_1267.JPG
    3,1 MB · Visninger: 88
Merker jeg begynner å bli litt bekymret for mine tester.. ingen stigning på strimmel tester, og CB viser fremdeles 1-2.. Vurderer å ringe lege i morgen for å få målt hcg, men det virker som det er vanskelig å komme gjennom for det:sorry:
 
Kan meddele at testen fra igår må ha vært en test med skyggestrek! Til tross for at streken var ganske så synlig fikk jeg mensen idag, 2 dager før IKM. Fikk også to negative tester fra andre merker. Så da blir det ny PP nå, og kanskje jeg er heldig og kan flytte inn i termingruppa for august? Ønsker dere alle her inne masse lykke til og gratulerer med spirer i magen :Heartred:Heartpink
Så trist for dere:Heartred Masse lykke til i neste pp:Heartred
 
Merker jeg begynner å bli litt bekymret for mine tester.. ingen stigning på strimmel tester, og CB viser fremdeles 1-2.. Vurderer å ringe lege i morgen for å få målt hcg, men det virker som det er vanskelig å komme gjennom for det:sorry:
Med førstemann ringte jeg bare og spurte og fikk komme med en gang. Håper du får gjort det så du får svar, er så slitsomt å bekymre seg sånn:Heartred
 
Med førstemann ringte jeg bare og spurte og fikk komme med en gang. Håper du får gjort det så du får svar, er så slitsomt å bekymre seg sånn:Heartred
Jeg skal ringe i morgen, håper det går like lett som hos deg:Heartred Hvordan var det hos deg? Hadde du dårlig stigning også gikk det like vell bra?
 
Jeg har hatt litt brunlig spotting en gang ila dagen den siste uken, spesielt hvis jeg skal nr 2 på do. Noen andre som opplever det? Hater jo selvsagt å se sånt på papiret. IKM i morgen eller torsdag…. kjenner jeg bare vil komme over de dagene så jeg kan slappe av
 
Merker jeg begynner å bli litt bekymret for mine tester.. ingen stigning på strimmel tester, og CB viser fremdeles 1-2.. Vurderer å ringe lege i morgen for å få målt hcg, men det virker som det er vanskelig å komme gjennom for det:sorry:

Mine har økt i styrke veldig tregt, men de øker jo:shy: Fikk du ikke positiv bare for noen dager siden da? Jeg tokk jo digital forrige torsdag og tenkte vente til denne torsdagen for å se økning på digital.. Jeg velger å være litt optimistisk for deg, og krysser fingrene for at dette går bra :Heartred
 
Mine har økt i styrke veldig tregt, men de øker jo:shy: Fikk du ikke positiv bare for noen dager siden da? Jeg tokk jo digital forrige torsdag og tenkte vente til denne torsdagen for å se økning på digital.. Jeg velger å være litt optimistisk for deg, og krysser fingrene for at dette går bra :Heartred
Takk for det, men det gikk nok ikke bra.. testet helt negativ på tre tester i dag så jeg skal inn til lege nå
 
Back
Topp