Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
4+1 i dag. Skal ikke streken være sterkere?
4+1 i dag. Skal ikke streken være sterkere?
Er vanlig. Ikke tidligtestPrøv å ta vanligtest i stedetfor tidligtest fra babyplan. Opplevde ‘sen’ stigning selv med de![]()
Er vanlig. Ikke tidligtest
Men cb har steget. 9dpo vs 12dpoÅ, mulig jeg har blandet mine egne? Var uansett én av fargene som ikke steg like raskt som den andre![]()
Men cb har steget. 9dpo vs 12dpo
Fikk min første «dye stealer» i dag, 4+2 (17 DPO)
For en fantastisk følelse!
Når fikk dere «3+» på CB-digital?
Fikk «2-3», 3+5.
Stor klem til deg!![]()
Grattis!!
Med så klare streker hadde jeg glatt tatt den med en gangJeg hadde en veeeldig svak strek 10DPO med førstemann og den slo ut på CB digital samme dagen
![]()
Rakk aldri å få dye stealer da jeg gikk tom for strimmeltester. Fikk 3+ nå mandag 5+2. Uvisst om jeg hadde fått det tidligere om jeg hadde testet tidligereForrige test var én uke før på 4+2 og da fikk jeg 2-3

ååå, da skal jeg søren meg ta den imorgenBlir liksom litt mer virkelig med digital test, hehe
![]()

Foreløpig bare sniker jeg her inne i håp om en positiv test neste ukeJaa! Det er det! Min viste 1-2 uker 10dpo forrige gang Og som sagt var det så vidt jeg kunne skimte streken på strimmeltesten. Spent på dine vegne!