Våre graviditetstester

Vis vedlegget 216237

Foreløpig termin 7 oktober. Håper spira klamrer seg fast til oktober[emoji173]️ Første Pp etter SA i uke 8 rett før jul
Sniker fra juli :happy:
Gratulerer så masse med ny spire, opplevde akuratt det samme som deg, sa i uke 8 i august ble gravid igjen på første pp etter det, er nå 16+3:Heartpink
Kos deg masse med spiren din, husker jeg var redd i starten på å gi det for mye håp, men det var så godt å slippe tak på redselen å bare nyte alt sammen!
Denne gangen blir det vår tur:happy:

Sniker fra juli :happy:
Gratulerer så masse med ny spire, opplevde akuratt det samme som deg, sa i uke 8 i august ble gravid igjen på første pp etter det, er nå 16+3:Heartpink
Kos deg masse med spiren din, husker jeg var redd i starten på å gi det for mye håp, men det var så godt å slippe tak på redselen å bare nyte alt sammen!
Denne gangen blir det vår tur:happy:

Åh så godt å høre. Tusen takk. Håper at det går rett vei her også.
Gratulera så mye til dere:)

Gratulerer :)[emoji173]

Appen sier jeg er 4+0 idag, og har termin 3 oktober.. hvordan kan du da være 4+2? Har jeg gjort noe feil? [emoji14] jeg burde være 4+1 da..
I utlandet regner de 40 uker graviditet. I Norge 40+2 eller 40+3 ettersom hvor du bor (gjelder vel også apper). Så skal ikke være lett å skjønne [emoji23]

Gratulerer :)[emoji173]

Appen sier jeg er 4+0 idag, og har termin 3 oktober.. hvordan kan du da være 4+2? Har jeg gjort noe feil? :P jeg burde være 4+1 da..

Usikker..... men så går det vel litt på hvor lang syklus en har? Min syklus er i gjennomsnitt 27 dager, så kanskje derfor? :) jeg bruker gravid og barn appen :)

Usikker..... men så går det vel litt på hvor lang syklus en har? Min syklus er i gjennomsnitt 27 dager, så kanskje derfor? :) jeg bruker gravid og barn appen :)

Har kun hatt 1 mens etter ks i oktober... men trur syklusen er på 34 dager :) kan kanskje ha noe å si.. :p

Hei :) Jeg fikk denne i dag :) Så da melder jeg meg inn her :) Positiv eggløsningstest torsdag 12 januar. Og skulle begynne på synarela nesespray denne uken og ivf i slutten av februar. Men det ser ut som vi ikke trenger det :) Endelig klarte vi det selv :)

Termin 9 oktober. Og 3+3 i dag 10 eller 11 dpo :)

Vedlegg

• 20170122_154102_mini.jpg
    20170122_154102_mini.jpg
    1.017,1 KB · Visninger: 107
Hei :) Jeg fikk denne i dag :) Så da melder jeg meg inn her :) Positiv eggløsningstest torsdag 12 januar. Og skulle begynne på synarela nesespray denne uken og ivf i slutten av februar. Men det ser ut som vi ikke trenger det :) Endelig klarte vi det selv :)

Termin 9 oktober. Og 3+3 i dag 10 eller 11 dpo :)
Så gøy! Gratulerer så mye, og ikke minst velkommen ❤

IMG_0469.JPG

Her er testen min, hadde siste mens 22 desember så tror jeg eggløsning var rundt 5 januar.
Venter bare på at den skal bli sterkere, har fått to som denne på morgen og kveldsurin.

Men skal jeg tolke disse testene mine som positive siden dem fleste sier at strek er strek :-)

Vis vedlegget 216422

Her er testen min, hadde siste mens 22 desember så tror jeg eggløsning var rundt 5 januar.
Venter bare på at den skal bli sterkere, har fått to som denne på morgen og kveldsurin.

Men skal jeg tolke disse testene mine som positive siden dem fleste sier at strek er strek :)
Gratulerer så mye og velkommen ❤

Back
Topp