Håper en legetime vil gjøre deg tryggere[emoji173]
Takk for omtanken. Har egentlig ikke lyst å mase på legen heller. Men den uvissheten er så grusom og altoppslukende..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper en legetime vil gjøre deg tryggere[emoji173]
Fint test resultat det der da5+5 teststripen blir aldri sterkere enn kontrollstripen. Syns det er litt pussig, forrige graviditet ble teststreken sterkere enn kontrollstreken rundt 5+2. Testen har vært så å si helt lik siden forrige helg.. Får ikke tak i fastlege, vurderer å ringe sykehuset i dag. Er livredd for exu, endte med hasteoperasjon og store blødninger i magen. Mistet høyre eggleder forrige graviditet..
Tok en etterpå som ble enda sterkere Helt testegal nå er jeg tom for tester Fikk legetime til mandag, så får vi se hva som skjer.Fint test resultat det der da
Har ikke noe konkret svar til det du spør om, men mener å ha lest at hcg-nivå varierer fra person til person og fra svangerskap til svangerskap [emoji4]Siste test i RFSU test ofte pakka. Sier meg fornøyd nå[emoji5]️ Sist jeg var gravid fikk jeg sterk fin strek 1 dag før ikm, denne gangen var det svak strek 5 dager over ikm. Kan det være at HCG er så forskjellig fra svangerskap til svangerskap? Eller at eggløsning var senere enn antatt og at jeg er kortere på vei enn jeg tror? Fikk forøvrig 2-3 på cbd 5+1(tror jeg).
Har ikke vært bort dette men tenke jeg skulle si at jeg trur du får ny hvis du går innom apoteket, ikke din feil at den ikke fungerte [emoji4]Blæh, var så sikker på at jeg ville få 3+ på cbd, men neida... den virket ikke!
Tok en cb+ først for å sjekke, og den ble slik:
Og så fikk jeg dette på cbd:
Men stripsene inni testen er jo forholdsvis sterke, utenom den tredje som indikerer hvor mange uker man er på vei [emoji85]
Noen formening?