Våre graviditetertester ❤

En tråd i 'Våre bilder' startet av Niomi88, 28 Jul 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Dilbertina Forumet er livet *Aprilbaby 2018*

Ferdig testet! [emoji7][emoji4] 6+0 i dag.

• Liker Liker x 3
  2. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Ferdig testet her og, 5+2 i dag [emoji173]

• Liker Liker x 4
  3. Donna Glad i forumet *Aprilbaby 2018*

Hvordan laster dere de opp? Mine er for store. Hvor små må de være egentlig?

4. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Jeg har vært hos legen i dag og fikk positiv test der også, jeg ønsket egentlig blodprøve pga kjemisk sist men det ville ikke legen. Gleder meg til min lege kommer hjem fra ferie om to uker[emoji57] er veldig fornøyd altså med å ha det bekreftet hos legen, men gikk ikke helt som tenkt.
    Legen mente at det holdt å komme til kontroll i uke 10, men jeg har endel faktorer som gjør at jeg burde inn mye før det bla. sykdom.

5. Katz1 Elsker forumet Septemberlykke 2016 Novemberbarna 19 Julibarna2014

5+2

• Liker Liker x 4
  6. Donna Glad i forumet *Aprilbaby 2018*

Tok denne i dag:) usikker på hvor langt jeg er da jeg ikke har full oversikt over syklusen, men jeg tror jeg er 4+4 :)
    Snapchat-154952067.jpg

• Liker Liker x 3
  7. Happymama Elsker forumet *Aprilbaby 2018*

Fikk disse fine i dag, 5+4 :)

• Liker Liker x 4
  8. olech Glad i forumet

Slik ser mine a1 tester ut. Vet ikke helt jeg om de er posetive

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 2
  9. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Ser positive ut for mine øyne[emoji179]

• Liker Liker x 1
  10. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Måtte bare[emoji85] [emoji87] sist var det kjemisk og streken ble svakere, men når test streken er sterkere enn kontroll streken da sier jeg meg fornøyd[emoji23] [emoji173] [emoji179] [emoji1] 4+5/4+6 er det vel nå [IMG]

• Liker Liker x 2
  11. Donna Glad i forumet *Aprilbaby 2018*

Vil tro du er lenger på vei hvis testen er så sterk :D

12. Katz1 Elsker forumet Septemberlykke 2016 Novemberbarna 19 Julibarna2014

Testene varierer sånn i styrke.. begynner virkelig å tvile på at dette går veien 5+3 i dag og fikk denne[IMG]

Den nederste tok jeg på ny urin en liten stund etterpå. Burde sikkert kommet meg til legen å få målt hcg med 2 dagers mellomrom. Vondt å gå sånn å være engstelig.

Last edited: 9 Aug 2017
  13. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Det tror jeg ikke[emoji85] sikkert bare god hcg lager i magen[emoji23]

14. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

De ser jo kjempe fine ut, konsentrasjonen i urinen varierer jo også. Derfor kan testene slå litt ulikt ut tenker jeg.

15. Katz1 Elsker forumet Septemberlykke 2016 Novemberbarna 19 Julibarna2014

Men de er svakere enn testene tatt tidligere. Tar testene med så konsentrert urin som mulig. Men jeg tror fargekonsentrasjonen er forskjellig fra test til test, mulig det også er en forklaring.

16. Bkno1920582 Første møte med forumet

Hei alle sammen. Er ganske ny her, så Slenger meg på her om det er ok.[emoji4]

Har tatt disse billig testene men er usikker på om de faktisk er positive eller bare kjemisk som jeg har lest mye om[emoji849] tenker å vente litt me cb digital til helga. Håper på at noen kan hjelpe meg å tyde[emoji85]

• Liker Liker x 1
    Last edited: 9 Aug 2017
  17. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Håper en legetime vil gjøre deg tryggere[emoji173]

• Liker Liker x 1
  18. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Ser positive tester jeg som blir sterkere og sterkere, gratulerer[emoji1] [emoji173]

• Liker Liker x 1
  19. Bkno1920582 Første møte med forumet

Tusen takk. Klarte ikke å vente me CB digital. Og fikk Gravid 2-3 uker[emoji85] vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg nå altså. Aldri vært så nervøs før[emoji7]

20. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Så flott[emoji179] [emoji1]

Del denne siden