Våre drømmer som gravid

Drømte akkurat at jeg skulle bake kake. Med egg jeg hadde lagt selv... :laughing025
 
Jeg hadde virkelig den særeste og rareste drømmen her om dagen... Våknet og ble litt bekymret på egne vegne :p

Drømte at jeg plutselig skulle ha firlinger. Fikk vite det da fødselen var i gang. Først kom det to friske babyer. Så kom det.... To poteter... Jeg skjønte ingenting og var mildt sagt i sjokk. Tok den ene poteten, moste den og kastet den i søpla. Partneren min gikk imidlertid i gang med å skrelle den andre. Jo mer av skallet som var av, jo mer så det ut som en baby. Plutselig var poteten blitt til en baby. Og der satt jeg, vel vitende om at jeg nettopp hadde most og kastet den andre poteten....

Jeg er egentlig normal altså, lover! :D:p
 
Eg drømmer så sykt mye rart hver natt. Våkner ofte så søvnkvaliteten er dårlig pga dette.
 
Jeg hadde virkelig den særeste og rareste drømmen her om dagen... Våknet og ble litt bekymret på egne vegne :p

Drømte at jeg plutselig skulle ha firlinger. Fikk vite det da fødselen var i gang. Først kom det to friske babyer. Så kom det.... To poteter... Jeg skjønte ingenting og var mildt sagt i sjokk. Tok den ene poteten, moste den og kastet den i søpla. Partneren min gikk imidlertid i gang med å skrelle den andre. Jo mer av skallet som var av, jo mer så det ut som en baby. Plutselig var poteten blitt til en baby. Og der satt jeg, vel vitende om at jeg nettopp hadde most og kastet den andre poteten....

Jeg er egentlig normal altså, lover! :D:p

Hahahah, denne fikk jeg så seriøst latterkrampe av at jeg måtte lese den høyt for mannen :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Jaja, var dum som begynte å se på Exit i går jeg da..
Var selfølgelig en episode hvor "kittelsen" begynner og blø og mister barnet sitt :(
Hvem drømte i natt at hun begynte blø?
Det jeg sier, best jeg ikke husker mine drømmer alså :hilarious:
 
Jeg hadde virkelig den særeste og rareste drømmen her om dagen... Våknet og ble litt bekymret på egne vegne :p

Drømte at jeg plutselig skulle ha firlinger. Fikk vite det da fødselen var i gang. Først kom det to friske babyer. Så kom det.... To poteter... Jeg skjønte ingenting og var mildt sagt i sjokk. Tok den ene poteten, moste den og kastet den i søpla. Partneren min gikk imidlertid i gang med å skrelle den andre. Jo mer av skallet som var av, jo mer så det ut som en baby. Plutselig var poteten blitt til en baby. Og der satt jeg, vel vitende om at jeg nettopp hadde most og kastet den andre poteten....

Jeg er egentlig normal altså, lover! :D:p

Oi hahaha! Uff! :hilarious:
 
Jeg drømte helt villt i starten, det var et av mine aller første tegn på graviditet. Men nå er jeg i uke 12, og det har dabbet veldig. Flere med samme erfaring?
 
Har ikke drømt så mye men når jeg drømmer er det ofte om sex
 
Nå kickstartet jeg drømmelivet igjen med en skikkelig våt drøm om en smaragdpalme.
Hvorfor drømmer jeg om å ha sex med planter!? :bag:
 
I dag skal jeg på oul og har selvfølgelig drømt om det.

Drømte at jeg hadde fått fri fra jobb (det er i grunnen sant, har fri i hele dag) og var klar for oul. Men da jeg sjekket innkallingen så har timen min allerede vært. Jeg hadde fått time dagen før, ikke nok med det, den var midt på natten, typ 00.45 eller noe sånt. Stresset rundt med å få ringt til sykehuset og gi beskjed om at jeg hadde tatt feil dag og tid.
Til slutt får jeg ultralyd, alt er bra og jeg går derifra. Flere timer senere (er det mulig i en drøm?) kommer jeg på at jordmor ikke nevnte noe om kjønn. Men da satt jeg plutselig ved siden av en annen dame og sykepleier/jordmor som lyttet med doppler i pannen til damen. Jeg spurte henne om hun ikke kunne ta en rask titt på magen og si hvilket kjønn babyen hadde. Men jeg våknet før hun kom så langt.

Håper timen i dag foregår litt mindre stressende :laughing002
 
Så var det meg og mine mareritt da..

I morges duppet jeg av etter alarmen ringte...for så å drømme at jeg var hjemme hos mine foreldre med min førstefødte.
Vi satt ute på terassen og koste oss, plutselig oppdaget jeg at det hadde begynt å vokse opp en hvit sopp fra terassegulvet..
I det jeg snur meg til mini ser jeg at han allerede har puttet sopp i munnen... Jeg blir fyllt av panikk og søker hjelp fra mine foreldre, men de bare ler og mener jeg er hysterisk.. Skriker etter en soppbok så jeg kan kontakte giftsentralen.. Etter mye om og men så ser jeg at mini begynner og kaste opp...
Og jeg våkner i panikk... Alså..gi meg styrke :banghead:
 
Så var det meg og mine mareritt da..

I morges duppet jeg av etter alarmen ringte...for så å drømme at jeg var hjemme hos mine foreldre med min førstefødte.
Vi satt ute på terassen og koste oss, plutselig oppdaget jeg at det hadde begynt å vokse opp en hvit sopp fra terassegulvet..
I det jeg snur meg til mini ser jeg at han allerede har puttet sopp i munnen... Jeg blir fyllt av panikk og søker hjelp fra mine foreldre, men de bare ler og mener jeg er hysterisk.. Skriker etter en soppbok så jeg kan kontakte giftsentralen.. Etter mye om og men så ser jeg at mini begynner og kaste opp...
Og jeg våkner i panikk... Alså..gi meg styrke :banghead:

Åå grøss!
 
Ja det får man da si! Det er noe jeg egentlig er redd for, vi bor rett med en skog.. Så er nok derfor :banghead:

Ja, det skjønner jeg! Har ofte lignende mareritt selv også. Det er vel sånn det er å være mamma, bekymret både i våken og sovende tilstand.
 
I natt har jeg nedkjempet terrorister og isbadet :smug:
 
I natt skulle jeg føde i uke 27, noe som var helt uproblematisk. Fikk innvilga 2 timer pause i fødsel av jordmor så jeg kunne hjem en tur for å vaske klær til babyen. Når jeg kom hjem tok vask av klær lenger tid enn planlagt, så det ble ikke fødsel den dagen likevel :hilarious:
 
Back
Topp