Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde virkelig den særeste og rareste drømmen her om dagen... Våknet og ble litt bekymret på egne vegne
Drømte at jeg plutselig skulle ha firlinger. Fikk vite det da fødselen var i gang. Først kom det to friske babyer. Så kom det.... To poteter... Jeg skjønte ingenting og var mildt sagt i sjokk. Tok den ene poteten, moste den og kastet den i søpla. Partneren min gikk imidlertid i gang med å skrelle den andre. Jo mer av skallet som var av, jo mer så det ut som en baby. Plutselig var poteten blitt til en baby. Og der satt jeg, vel vitende om at jeg nettopp hadde most og kastet den andre poteten....
Jeg er egentlig normal altså, lover!
Praktisk!Drømte akkurat at jeg skulle bake kake. Med egg jeg hadde lagt selv...
Jeg hadde virkelig den særeste og rareste drømmen her om dagen... Våknet og ble litt bekymret på egne vegne
Drømte at jeg plutselig skulle ha firlinger. Fikk vite det da fødselen var i gang. Først kom det to friske babyer. Så kom det.... To poteter... Jeg skjønte ingenting og var mildt sagt i sjokk. Tok den ene poteten, moste den og kastet den i søpla. Partneren min gikk imidlertid i gang med å skrelle den andre. Jo mer av skallet som var av, jo mer så det ut som en baby. Plutselig var poteten blitt til en baby. Og der satt jeg, vel vitende om at jeg nettopp hadde most og kastet den andre poteten....
Jeg er egentlig normal altså, lover!
Har dabba av her også, heldigvisJeg drømte helt villt i starten, det var et av mine aller første tegn på graviditet. Men nå er jeg i uke 12, og det har dabbet veldig. Flere med samme erfaring?
Så var det meg og mine mareritt da..
I morges duppet jeg av etter alarmen ringte...for så å drømme at jeg var hjemme hos mine foreldre med min førstefødte.
Vi satt ute på terassen og koste oss, plutselig oppdaget jeg at det hadde begynt å vokse opp en hvit sopp fra terassegulvet..
I det jeg snur meg til mini ser jeg at han allerede har puttet sopp i munnen... Jeg blir fyllt av panikk og søker hjelp fra mine foreldre, men de bare ler og mener jeg er hysterisk.. Skriker etter en soppbok så jeg kan kontakte giftsentralen.. Etter mye om og men så ser jeg at mini begynner og kaste opp...
Og jeg våkner i panikk... Alså..gi meg styrke
Åå grøss!
Ja det får man da si! Det er noe jeg egentlig er redd for, vi bor rett med en skog.. Så er nok derfor
Ja, det skjønner jeg! Har ofte lignende mareritt selv også. Det er vel sånn det er å være mamma, bekymret både i våken og sovende tilstand.