Våre drømmer som gravid

Thapira

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2021
Som overskriften sier, tenkte jeg vi kunne ha en drømme-tråd :) Livlige drømmer og graviditet er en morro sak!

Jeg starter med min «formiddagslur»

Først var jeg en tur i Tyrkia, katten min var også med meg. Vi reiste til Spania for å spise god mat, og befant oss plutselig i Ukraina. Jeg ville finne en billig sminkebutikk, og befant meg plutselig inne på en Sephora lignende butikk. Jeg sminket meg igjennom hele butikken, samtidig som jeg prøvde å få katten min inn i buret. Hørte noen jenter skrøt over et Dior pudder, og prøvde det selv. Nå var det på tide å fylle i bryna, og plutselig sto jeg ved en H&M hylle med brynblyanter. Brynene ble fiasko, men jeg fikk tak i katten min. Mens jeg snakket med reiseselskapet mitt (reiste plutselig med skip), gikk jeg oppover en bratt bakke. Jeg gikk på knærne, og støvlettene mine ble fulle av regnvann. Katten kom endelig i buret! På toppen av bakken ser jeg en matbutikk, og roper MARCIALONGA - for så å våkne...


Googlet marcialonga, og det er et skiløp som avholdes i Italia hvert år... :laughing021 Lo så tårene sprutet..
 
Jeg hadde en marerittlignende drøm her forrige natten. Meg og samboer skulle ut å spise og tøyset med at jeg kunne jo ikke drikke noe vin. Men plutselig hadde vi omtrent glemt det og jeg drakk både drinker, øl og vin og endte på sørpefylla med masse venninner som alle visste jeg var gravid, men vi alle hadde bare glemt det den kvelden. Spydde som en gris og våknet med en sykt ekkel følelse :woot::hungover:
 
Drømte at jeg og sønnen min på 4 bli jaget av zombier på et kjøpesenter. Vi måtte stikke av,men så kom jeg på at vi skulle hente mannen min på jobb. så sa sønnen min at vi måtte gå til 1 etg i parkeringsanlegget for å sette av alarmen på en bil slik av alle zombiene gikk til den bilen og vi kunne springe opp i 3 etg å hente bilen vår. var så svett og sliten da jeg våknet.:hungover:
 
Som overskriften sier, tenkte jeg vi kunne ha en drømme-tråd :) Livlige drømmer og graviditet er en morro sak!

Jeg starter med min «formiddagslur»

Først var jeg en tur i Tyrkia, katten min var også med meg. Vi reiste til Spania for å spise god mat, og befant oss plutselig i Ukraina. Jeg ville finne en billig sminkebutikk, og befant meg plutselig inne på en Sephora lignende butikk. Jeg sminket meg igjennom hele butikken, samtidig som jeg prøvde å få katten min inn i buret. Hørte noen jenter skrøt over et Dior pudder, og prøvde det selv. Nå var det på tide å fylle i bryna, og plutselig sto jeg ved en H&M hylle med brynblyanter. Brynene ble fiasko, men jeg fikk tak i katten min. Mens jeg snakket med reiseselskapet mitt (reiste plutselig med skip), gikk jeg oppover en bratt bakke. Jeg gikk på knærne, og støvlettene mine ble fulle av regnvann. Katten kom endelig i buret! På toppen av bakken ser jeg en matbutikk, og roper MARCIALONGA - for så å våkne...


Googlet marcialonga, og det er et skiløp som avholdes i Italia hvert år... :laughing021 Lo så tårene sprutet..

Skal si du er bereist! :hilarious:
 
Jeg hadde en marerittlignende drøm her forrige natten. Meg og samboer skulle ut å spise og tøyset med at jeg kunne jo ikke drikke noe vin. Men plutselig hadde vi omtrent glemt det og jeg drakk både drinker, øl og vin og endte på sørpefylla med masse venninner som alle visste jeg var gravid, men vi alle hadde bare glemt det den kvelden. Spydde som en gris og våknet med en sykt ekkel følelse :woot::hungover:

Sånne drømmer har jeg også, drømte det mye de to andre gangene også :rolleyes:
 
Venninnen min har termin imorgen. Så jeg drømte at magen hennes var gjennomsiktig og at vi kunne se den søte lille babyen :love7

Men så kunne hun plutselig putte hendene inn i magen og ta på babyen! Så jeg ble sint og kjeftet på henne - tenk den infeksjonsfaren da! :p
 
Drømte jeg plutselig skulle føde før tiden. Kom inn, og fikk scoren på hvor menneskelig babyen var. 25% katt og resten menneske. For hver gang jeg så på babyen ble den mer og mer kattete. Ganske skuffet over å bli snytt for graviditeten begynte deretter spørsmålene om det var innafor å ta permisjon for å være hjemme med katten. :D
 
Drømte jeg plutselig skulle føde før tiden. Kom inn, og fikk scoren på hvor menneskelig babyen var. 25% katt og resten menneske. For hver gang jeg så på babyen ble den mer og mer kattete. Ganske skuffet over å bli snytt for graviditeten begynte deretter spørsmålene om det var innafor å ta permisjon for å være hjemme med katten. :D

Hahaha :D

Jeg har også født veldig mange kattunger ila. graviditetene mine.. :cat:
 
Hahaha :D

Jeg har også født veldig mange kattunger ila. graviditetene mine.. :cat:
Drømte jeg plutselig skulle føde før tiden. Kom inn, og fikk scoren på hvor menneskelig babyen var. 25% katt og resten menneske. For hver gang jeg så på babyen ble den mer og mer kattete. Ganske skuffet over å bli snytt for graviditeten begynte deretter spørsmålene om det var innafor å ta permisjon for å være hjemme med katten. :D

25% katt *dauer* :hilarious:
 
Haha, fantastisk å lese svarene her! :laughing002 Våte drømmer forekommer også, med mennesker jeg ikke aner hvem er.. Likte spesielt godt kattefødselen til Marte :hilarious:
 
Jeg har så mange crazy drømmer for tida at don’t get me started :eek: Ting som går igjen er å føde ting som
Ikke er en baby (gjerne voksne menn), sex med kjente og ukjente (med så crazy detaljer at jeg blir helt flau) og at babyen blir født aaaltfor tidlig (gjerne på badegulvet). Syke drømmer har gjerne vært mitt tydeligste symptom :p
 
I natt hadde jeg en rar drøm. Stusset over at jeg ikke hadde drømt når jeg våknet, men plutselig kom den til meg :)

Jeg var i byen, og observerte plutselig min far gående mot noen rusmisbrukere. Jeg fikk panikk, da han har vært rusfri i 5 år nå. Så på at han kjøpte seg stoff, og plutselig tok jeg det fra han og sprang avgårde. Opp ei trapp, inn ei dør. Måtte tisse, og fant det jeg trodde var et do. Viste seg å være et skikkelig moderne ultralyd rom. Plutselig var jeg innesperret på rommet, og banket på døren for å komme meg ut. Etter litt kom det ei søt dame som drev dette apoteket. Det finnes ingen som gjør ultralyd privat i nærmeste by, men denne dama skulle begynne med det. Hun tilbød seg å ta imot nummeret mitt, så skulle hun ringe meg når hun trengte noen å øve seg på.

Utrolig hvor mye rart man kan drømme.. Håper ikke jeg er sanndrømt, og at min far klarer seg fint ❤️
 
Jeg husker sjelden drømmene mine.. Og det tror jeg at jeg skal være glad for :) er stort sett mareritt på meg.. I mitt første svangerskap drømte jeg at jeg fødte mens jeg sto på gulvet og lille for rett i gulvet.. Håper jeg opplever noen gode drømmer denne runden :)
Inntil videre får jeg dagdrømme eventuelle grisette drømmer eller lese å le av deres særdeles fantasirike drømmer :hilarious: :happy:
 
Har som regel crazy drømmen til vanlig, så mitt graviditets symptom er at jeg får mer normale drømmer :hilarious:
Men det som det har blitt mer av er de såkalte «våte drømmene» :oops: Både med ukjente og kjente personer.
Har også ofte drømmer om jobben. Hadde en drøm i sist uke at en kran ble levende og prøvde å angripe oss som jobba på den, og det hjalp ikke å ta strømmen til den en gang :scared007
 
I natt har jeg vært på kanonfylla som gravid, født en gutt på 7 kg, gjenopplivet et barn som viste seg å være mini-anne, drept en ukjent dame i skogen for så å løpe fra stedet, vært på fjelltur og jeg har kjøpt bleier i størrelse nyfødt nok til en hel barselavdeling. Det er søren meg ikke rart at man er mer sliten når man våkner enn da man la seg :hilarious:
 
Jeg skulle hekle meg en baby i natt. Så jeg heklet, og slukte garnet underveis. Men jeg heklet hele tiden feil, så babyen ble helt feil. Så jeg drev og rekket opp igjen og igjen, men så sa moren min til meg at jeg ikke kunne rekke opp mer, for da ville aldri babyen bli ferdig..

Plutselig gikk jeg tur til stranda med de to guttene mine, og den lille sjimpansen jeg nettopp hadde født.

Det var en veldig søt sjimpanse, og jeg var skikkelig glad for den! Men jeg var så redd for når jeg skulle måtte amme den for første gang..
 
Back
Topp