Våre cravings

Sille92

Elsker forumet
Junibollene 2023
Julilykke 2023
Får lyst på mye rart. F.eks pomfri med ost, sønn helt plutselig! Her frister det aller mest med salt mat,og jeg fantaserer hver dag om nystekte rundstykker med pålegg. Ikke det verste da :woot:

Får lyst på mye rart. F.eks pomfri med ost, sønn helt plutselig! Her frister det aller mest med salt mat,og jeg fantaserer hver dag om nystekte rundstykker med pålegg. Ikke det verste da :woot:
Haha nammis da :laughing002:smiley-bounce012:Heartpink
Her bi d nu hamburgerbrød med ost, ketchup,sennep og sprøstektløk… inn i mikroen og så nammis :) men egentlig ikke en cravings sia d e lenge sia æ har spist d men d va d æ fikk akutt lyst på nu:laughing002

Okei, la tilbake hamburgerbrødene og tok frem pommes :laughing002 Heiv på ost, så nu gledes d:laughing002:Heartpink

Samme her! Karbs for life! Og fett!<3

Arme riddere med jordbær syltetøy , tomat i alle mulige former (rå, saus, stekt, suppe...) og biola naturell. Den smaker plutselig som godteri. :cat:
Varierer ganske ofte egentlig!

Jeg bare MÅ ha litago sjokolade melk uten sukker hver morgen. Vanligvis er jeg er menneske som er mye kvalm og dårlig, men under graviditeten har jeg omtrent aldri følt meg bedre (foruten ekstrem trøtthet). Så det første jeg gjør er å sluke alle kosttilskuddene (metafolin, jod og omega3) sammen med sjokomelk. Ellers går det i surt godteri :smiley-bounce012

Servelat med masse majones er det som frister frokost, av alle ting :p Og ellers generelt lyst på alt salt... Men også søtt.. Hvordan skal dette gå :hilarious: Og selvfølgelig lakris, som man ikke skal spise så mye av... Det er nesten så det blir ekstra godt bare fordi jeg veit jeg ikke kan spise mye!

Har hatt sure ting, juce og appelsin og grønne epler lenge nå, også plutselig sa det stopp, klarer ikke juce lenger.. nå er det små mengder salt lakris og dundersalt som frister, og pai, ellers har jeg ekstremt liten matlyst og har slutta å være så sulten! Craver te også!

Frister så sykt!! Synd (eller flaks?) det ikke er i bygda her jeg bor :hilarious:
Ja, tror det er bra for min del at jeg ikke har det i nærheten også :hilarious: Men hvis vi reiser innover til byen for å handle et eller annet, så er jeg snar med å foreslå å stikke innom :smiley-angelic002

har ikke noen spesifikk craving, men er generelt syykt snopsjuk. Spiser godis nesten hver dag fordi jeg bare må ha noe. :rolleyes:

Back
Topp