Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha nammis daFår lyst på mye rart. F.eks pomfri med ost, sønn helt plutselig! Her frister det aller mest med salt mat,og jeg fantaserer hver dag om nystekte rundstykker med pålegg. Ikke det verste da
Okei, la tilbake hamburgerbrødene og tok frem pommes Heiv på ost, så nu gledes dFår lyst på mye rart. F.eks pomfri med ost, sønn helt plutselig! Her frister det aller mest med salt mat,og jeg fantaserer hver dag om nystekte rundstykker med pålegg. Ikke det verste da
Samme her! Karbs for life! Og fett!<3Får lyst på mye rart. F.eks pomfri med ost, sønn helt plutselig! Her frister det aller mest med salt mat,og jeg fantaserer hver dag om nystekte rundstykker med pålegg. Ikke det verste da
Samme her! Karbs for life! Og fett!<3
Haha,akuratt som her. Karbo og fett! Brødmat av alt mulig slag,nudler,spagetti, salami,majones..you name it! NaaamOkei, la tilbake hamburgerbrødene og tok frem pommes Heiv på ost, så nu gledes d
Mac'ern smaker ekstremt digg nå for tiden!!Spiser nesten konstant. Får hungersnød!! Jeg er så uggen, så frister mest med salte og sure ting. Vært 5!!! X på mc Donalds den siste mnd. Ellers er jeg der 2x i året
Frister så sykt!! Synd (eller flaks?) det ikke er i bygda her jeg borMac'ern smaker ekstremt digg nå for tiden!!
Ja, tror det er bra for min del at jeg ikke har det i nærheten også Men hvis vi reiser innover til byen for å handle et eller annet, så er jeg snar med å foreslå å stikke innomFrister så sykt!! Synd (eller flaks?) det ikke er i bygda her jeg bor
Ja jeg skjønner det ikkeMac'ern smaker ekstremt digg nå for tiden!!