våre bruktkupp

Hva om man ikke har tørketrommel? [emoji28][emoji85][emoji85]

Tror ting med dun i bør tørketromles, ellers kan fjærene klumpe seg eller noe....

Vi har heller ikke trommel, men bor ikke så langt unna moren min som har. Så skal prøve å bare ta en tur dit og få tørket det når det trengs.;)
 
Hva om man ikke har tørketrommel? [emoji28][emoji85][emoji85]
Vi hadde ikke tørketrommel sist, men vasket en vognpose i dun vi hadde vasket likevel. Rista den flere ganger under tørking. Er vel ikke anbefalt, men funka:)

Siden sist har vi kjøpt tørketrommel. Skal vaske vognposen snart, tenker jeg.
 
Fikk en bilstolpose gratis hos ei venninne, og kjøpte en til brukt på finn :)

Satser på at de kan brukes i vogna nå den første vinteren og så kjøpe to større til neste år.
 
Brukt nesten ny bilstol av året, med base for 1800kr (nypris 4700).

Vogn ny til 3200kr, normalpris 6999kr.
Brukt bag til vogn med regntrekk, 700kr, normalt 3400kr.
Bilstoladaptere 50kr, nypris 400kr.
Søskenbrett 300kr, nypris 800kr. Men dette var defekt
 
Jeg kjøpte lekegrind til 400kr (nypris ca 1000-1500), som var lite og pent brukt [emoji5]
 
Kjøpte for en stund siden maxi cosi pebble plus baby sete av ei jeg kjenner til 600kr. Må kjøpe base selv (denne skal i min bil, mannen har eget besafe sete med base jeg tror han får gratis av familie)
 
Hentet akkurat en Trekløver stellebord (uten badekar) gratis på finn.no [emoji2] den hadde ingen utvendige skader/bruksmerker, men skinnene til 2 av skuffene var litt dårlige, så håper vi kan kjøpe/fikse dem [emoji1377][emoji1360]
 
Kjøpte maaange gravidplagg for bare noen hundrelapper Var såvidt brukt ett svangerskap og alt var vasket. Følte det var julaften da jeg kom hjem og fikk se alt jeg hadde fått ❤️❤️❤️❤️
 
Kjøpte babybjørn vippestol ( i sånn mesh stoff) til 500kr [emoji106]
 
Bilstol pose 200kr fint brukt, skjal fint og lite brukt 100kr, gratis stellebord, ikke noe fint men kan settes på badekaret, gravid jakke 300kr og trekk til å ha utenpå bæreselen 200kr...
 
Jeg føler meg veldig heldig som får låne bedside crib, vippestol, stellebord, bilstolpose, stokke newborn seat, babytøy, mammaklær og masse annet stæsj av min snille svigerinne:) Har også spart på en del utstyr fra førstemann, som stokke vugge og vippestol, vogn, pumpe, stellematte etc. Så tror ikke dette skal bli så helt ille dyrt:)
 
Troll bedside crib brukt til 750 :) det er den som pleier å koste rundt 2000 isj.
 
Fikk kjøpt nøstebarn lammeskinnspose til under halv pris :D Veldig fornøyd med det. Utrolig pent brukt.
Ellers har jeg kjøpt vugge brukt, og får grindseng.
Men klær og sånt har jeg ikke funent noe av, man skal jo føle seg vel selv også og jeg bruker mye kjole etc
 
Vi fikk gratis brukt besafe babysete og base til mannen sin bil av familie :) da har babyen ett sett til hver bil :)
 
Back
Topp