våre bruktkupp

emmalouise

Glad i forumet
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
kanskje vi kunne hatt en tråd hvor vi legger inn bruktkuppene våre? er vel flere enn meg her inne som jakter finn og fb etter pent brukte ting :) jeg jakter hver dag!

jeg får begynne med det jeg har fått i hus så langt ;

Gulliver stellebord fra Ikea, nypris 700, kjøpte brukt for 350.
Easygrow bilstolpose, nypris rundt 700-900 ? kjøpte pent brukt for 350.
 
I dag ble det;
Troll lekegrind, 1600 isj ny, betalte 500 kr.
 
Kjøpt én tripp trapp stol, kr. 200,- (gml modell), to stk bilposer voksi, kr. 350,- stk, én vippestol BabyBjørn kr. 600,-, og en hel haug med klær i str. 44-62 [emoji4]
 
Vi kjøpte vugge via finn.no til 500,- :)
 
Emmaljunga city cross vogn med ekstra utstyr, nypris rundt 10000; kjøpte til 4800;
Maxi cosi bilstol med isofixbase, nypris ca. 2000; kjøpt pent brukt for kr. 200; (KUPP!)
adapter til bilstol/vogn. ca 600; ny. kjøpt for 100;
Stellekommode med badekar og fire skuffer, pent brukt,koster rundt 1500.-2000 ny..kjøpt for 200;
Graco vippestol elektrisk, ca. 1000; ny. betalte 250;
Bilstolpose, nypris 700; betalte 250;
Bedsidecrib next2me chicco, nypris mellom 1500-2000; betalte 1000;

hmm.. har visst spart litt kroner når jeg ser over.. og ikke minst spart miljøet litt :smug::angel4
 
Kjøpt en stor klespakke for tvillinger i prematur-størrelse til 400kr. Kjekt å ikke bruke så mye penger der om de skulle vise seg å ikke trenge så små størrelser.
Stellebord med 4 skuffer til 150kr.
Ellers blir det nok litt arv fra venninner[emoji5]
 
Har kjøpt et Lanullva helseteppe i merinoull på finn som ikke var brukt til kr 300 + porto, nytt koster 695. Hadde samme type til eldste som vi likte så godt, men som dessverre ble borte.

Vil gjerne kjøpe bilsete til første tida brukt, men synes mange av de som har ligget ute i vårt område siste tida ser så slitte ut. Vil helst ha et som er lite brukt. Skal følge med framover, så dukker det vel opp noe:)
 
easygrow light vognpose, nyåpris rundt 1000 kr. kjøpt for 400 kr.
 
Voksi move bilstolpose, nypris rundt 900kr, kjøpt brukt for 350.
Stokke newborn seat til tripp trapp stol med ekstra trekk, nypris rundt 1000 kr, kjøpt brukt for 500kr.
 
stokke newbord seat til tripp trapp stol, nypris 700, brukt for 350
(nå har jeg egentlig bare igjen ett par tre ting som jeg skal jakte brukt på, det er deilig å ha handlet litt allerede! finner jeg det jeg vil ha til halv pris så kjøper jeg alltid, gidder ikke vente for å se om jeg kan spare en femtilapp ett annet sted )
 
Kjøpte en klespakke med 3 bodyer fra polarnopyret, strømpebukser , 1 pysj og noen sokker for 150 kr
 
Jeg har kjøpt vogn Bugaboo Donkey Duo som koster rundt 16.000kr ny for 7.000kr helt komplett og veldig pent brukt (finn.no)
Også Ikea Stuva garderobe som koster under 1.700kr for 500kr (finn.no)
2 nordlys poser med lang lammeskinn kjøpt for 1390 begge to på tilbud (jollyroom), en koster vanligvis 1995kr!!!
 
Kjøpte nettopp 6 store aventflasker + tørkestativ for 100kr :) Har en del flasker fra før, men de er i bruk til søsknene. Vil helst ha egne til babyen!
 
For dere som har kjøpt brukt vognpose eller bilstolpose, hvordan vasker dere den?

Vurderer å få tak i brukt bilstolpose, men usikker på hvordan den da skal vaskes [emoji28]
 
For dere som har kjøpt brukt vognpose eller bilstolpose, hvordan vasker dere den?

Vurderer å få tak i brukt bilstolpose, men usikker på hvordan den da skal vaskes [emoji28]
Vaskes i maskin, og tromles med tennisballer.
 
Back
Topp