nugget2017
Glad i forumet
Har bestemt meg for denne her, den er såå fin![emoji7]
![]()
Er det nxt90f?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
![]()
![]()
Er det nxt90f?tror vi også skal ha den[emoji7]
Ja, det stemmer nokJa, eller nxt90 outdoor, har ikke helt bestemt meg for hvilken sportsdel vi skal ha enda, siden det er der nxt90f kommer inn, da det er forskjell på sportsdelene om jeg har forstått rett[emoji4]
Og hva slags understell velger dere, og hvorfor? Syns nesten det er vanskeligstJa, eller nxt90 outdoor, har ikke helt bestemt meg for hvilken sportsdel vi skal ha enda, siden det er der nxt90f kommer inn, da det er forskjell på sportsdelene om jeg har forstått rett[emoji4]
Og hva slags understell velger dere, og hvorfor? Syns nesten det er vanskeligst![]()
![]()
Vi tenker søskenvogn, eller, mest jeg [emoji14] men usikker på hvilken enda! Sett deg ut noen?Har ikke helt bestemt oss enda, har en Mountain Buggy Urban Jungle til mellomste, men den bruker han som sovevogn i bhg.
Vi kommer også til å skaffe oss en rimelig søskenvogn, men legger ikke all verden av ressurser i den, ettersom det blir 2 år og 4 mnd mellom mellomste og yngste.
Hva gjør dere andre med søskenvogn?
Vi tenker søskenvogn, eller, mest jeg [emoji14] men usikker på hvilken enda! Sett deg ut noen?
Jeg har også veldig lyst på den modellen der, bare i lys gråVi fikk vogna allerede i dag!
![]()
Jeg har også veldig lyst på den modellen der, bare i lys gråeneste problemet er at jeg tviler på at jeg får plass til den i bilen [emoji21]
Den vi har tenkt på, men bagen virker så liten. Så vi er i tenkeboksen enda :/Vi var på ferie med et vennepar som har søskenvognen til Mountain Buggy, den var lett og trille og relativt smal også tror jeg den bare blir ca 15 kg sammenslått, så vurderer en sånn [emoji4]
Hva med dere?
Jeg har også veldig lyst på den modellen der, bare i lys gråeneste problemet er at jeg tviler på at jeg får plass til den i bilen [emoji21]