Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vognen vi har til frøkna nå, og er veldig fornøydvi fikk dekket vogn av pappa, så turde ikke kjøpe den dyreste akkurat
i tillegg har min søster den til sine og alltid vært fornøyd, så da gikk vi for den
Dette er en easywalker sky (tilbud til 3999, og bag til 2500). Det jeg liker veldig godt med denne vognen er at bagen er ganske stor så vi kunne bruke den lenge
og god plass til en kraftig vinterpose
Nå må vi bare finne ut om vi skal ha søskenvogn eller hva vi skal, da det blir 19,5mnd mellom de to små![]()
Jeg syns den er ok på vekt. Lett å legge sammen og håndtere sammenlagtEr Easywalker en lett vogn?
Vis vedlegget 226912 Vi har vel landa på denne![]()
Jeg har ikke personlig erfaring, men har ei venninne som er kjempefornøyd med denNoen som har erfaring med Emmaljunga super viking?![]()
Tror det er den vi lander på åVis vedlegget 226912 Vi har vel landa på denne![]()
Hvor gammel blir storebror når babyen kommer?Vi har denne etter storebror, bare andre farger på understell og tekstiler. Har låsbare svingbare hjul og vi har kjøpt til "vinterhjul". Veldig fornøyd med vogna da den er god å trille, lett og liten sammenlagtskal kjøpe til søskenbrett, så må vi begynne å venne av storebror vognen da han elsker den
![]()
2 år og 10 mnd, men han sover fortsatt dupp i den og er glad i å sitte i den hvis vi skal på tur og lignende. Også synes foreldrene at det er veldig greit at vi vet hvor han er hvis vi feks skal i byen/kjøpesenter olHvor gammel blir storebror når babyen kommer?![]()
det blir vel ca et år mer i aldersforskjell enn til dere? Tenker dere søskenvogn, ståbrett eller noen andre løsninger?Ja, blir nesten 20mnd i mellom, og jeg aner ikke hva vi tenker2 år og 10 mnd, men han sover fortsatt dupp i den og er glad i å sitte i den hvis vi skal på tur og lignende. Også synes foreldrene at det er veldig greit at vi vet hvor han er hvis vi feks skal i byen/kjøpesenter oldet blir vel ca et år mer i aldersforskjell enn til dere? Tenker dere søskenvogn, ståbrett eller noen andre løsninger?