vår ventetid på baby

ha ha ha ja det er helt utolig, for en følelse[:D] tror ikke det riktig har gått opp for mannen ennå. dette har vi jo strevd med så alt for lenge. kjens nesten helt uvirkelig at det plutselig klaffet[:D]
 
var vel ikke helt riktig å si at jeg avslutter denne dagboken... vil jo fortsette å skrive om hvordan det går[:D]  men nå er den ikke lenger "prøver dagbok" men GRAVID DAGBOK
 
[:D]vi satser på mai spire [:D]
 
28.4-blod spor , lys lett "blødning uten smerter"[8|]
29.4-tr for fullt , kraftig blødning/m litt klumper og sterke smerter ,takk ibux 600 + paracet[:@]
30.4-ringe gyn og be om ny time til lap / fikk ikke ringt ... letter blødning , smerter på morgenen [:@]
1.5- jippi fri dag ,tr
2.5-planleggingsdag/ fri tr straks over[;)]
3.5- ingen tr/men litt/ livm massasje [:)], var å tittet på campingvogner ,mannen er hekta
4.5-deilig avslappende dag,bare nyter solen,,
5.5-jobb , kjøpt menstrucare så får vi se .., livmormasasje
6.5-ringe gyn , var flink jente og ringte i dag, gyn syns jeg var flink som hadde kuttet ut røyken ,men syns det var for tidlig å sende ny søknad om lap, ville vi skulle se ann til etter sommeren .
7.5-livmormassasje, har kost meg i solen på jobben i hele dag[:D]
8.5-livm,
9.5-livm.
10.5- mulig el?
11.5-mulig el?
12.5-slapper godt av, godt lang tur[:D]
13.5-jobbet
14.5-jobbet, vaska, ordnet med bunaden[;)]
15.5-vasket leiligheten
16.5-søstra mi kom hjem
17.5- hurra for norge,brrrr
18.5-små kramper i magen
19.5-har egget festet seg..?ømme pupper, kramper i magen
20.5-jobb, ømme pupper ,kramper i magen
21.5-jobb... ømme pupper, kramper i magen
22.5-fortsatt øm i puppene, små kramper i magen( kjens ut som lette mens smerter) , små kvalm inni mellom[8|]
23.5- fortsatt små kramper i magen.. ingen tr ennå
24.5- . positiv billig test[:D] kjøpt to cbd , tar en i kveld og en i morgen tidlig, pos cbd[:D]
25.5-søvnløs natt, masse do besøk, tok ennå en cbd for gøy og den vist gravid[:D]

dersom det lykkes denne gang blir termin ca 3.2 09 ( søstra mi har bursdag 2.2)[:D]
tar multivitamin med folat som heter "gravid" hver dag + omega3



 
i dag har vi vært på grilling hos foreldrene mine[:D] kjempe koslig, vi fikk servert indrefilet av okse nam nam... heldigvis er ei av de andre som var der gravid så ho sa i fra at ho måtte ha det gjennom stekt, dermed slapp jo jeg å si noe om maten... kommer ikke til å si noe ennå.[:D]
 
formen er egentlig super. bare kjenner fortatt disse lette "menssamentrekningene "innimellom , masse luft i magen og hode pine, tisser hele tida...
kvalmen har heldigvis vært minnimal ennå.
 
i morgen skal jeg til legen for å få det bekrefta, kjøpte av en merklig grunn urinprøvebeger her om dagen,da jeg skulle hente øredråper til hunden min[:D] og jammen får jeg jo brukt for det. men nå er det jo ikke så skummelt da.. siden jeg vet den vil være positiv
 
GRATULLERE! arti å se at dere har klart å blitt gravid, sikkert verdens nyyydeligste lille knøtt du bærer i magen din! 
 
tulla det var godt å høre at du ikke slutter å skrive i dagboken din, ble litt trist når jeg leste dette jeg.
Det er så fint å komme på besøk hos deg, men jeg regner med at du ikke er like tøff som meg - første magebildet kom i dagboken min i dag , et fra 4+5 - litt oppblåst, er nok bare luft.
 
Men jeg ser fremimot å følge deg på ferden, lykke til med legetimen.
Så flott at du koset deg med familie og grillmat dag, det smakte nok godt kan jeg tenke meg.
Jeg sliter med å skrive liste jeg skal henge til kjøleskapet hva jeg ikke skal spise , den kommer opp der slik at jeg ikke skal glemme det når jeg skal ha mat, he he.....å herregud den blir lang er jeg redd for.
 
 
he he twinnanne , ja det var super kost, men vil jo holde ting hemmlig litt til, mage bilde ja .. hm her er det nok ikke stort å ta bilde av ennå... litt oppblåst ..men det kommer nok etterhvert. forresten så har jeg startet ny " gravid dagbok på feb forumet. tenkte å få en sånn link stella har til sin , som kommer under hvert innlegg jeg skriver.. men hvet ikke hvordan jeg skal få det til[:-] kløner fælt med sånne ting altså..
 
Tulla når du er her kopierer du adressen der oppe du hvet, så kan du legge den i signaturen din eller du kan legge den i den nye dagboken din, eller mente du at du skulle legge den nye inn i denne dagboken?
da tror jeg su skriver URL inne i disse tegnene [] og etter linken så skriver du /URL inne i de tegnene igjen.

Så dere har dagbok på forumet hos dere, det har vi ikke i januar forumet, men kan sikkert be om det.
 
Fant ikke dagboken din jeg, den lå iallefall ikke på topp der bildene er, hvor er den da? 
 
mente å legge den nye inn i signaturen min.. har prøvd men den funker ikke ...[:-] vi har vel egentlig ikke dagbøker på samme måte som her.. bare jeg som laget min egen tråd ( frøet som vokser) var jo ikke så lett å vite det, ligger som vanlig tråd.. kanskje be om dagok greie..hm
 
Nydelig ticker du har Tulla, og den er deg så inderlig vel unt!!
 
Igjen GRATULERE og god tur til legen for bekreftelse!! [:)]
 
takk sola du er god du[:D]
 
tulla med frø

mange takk søta ja, no blei el-testen i dag positiv også!! så venter bare på at M skal komme her til, rekner med at han er her i 6-tiden! Hehe Utrulig nok blei den positiv tidligere enn eg hadde forventa, men det er jo bare kjekt!! Ingenting er bedre enn tidligere eggløsning enn vanlig altså!! Men, får nå sjå om han ikkje blir positiv i morga også! Humpy-bumpy blir det nok uansett i dagane framover

Ååå, blir nok utrulig spennande den 16 då!! Alt står nok bra til skal du sjå tenk snuppa, du er graviiiid

 
Back
Topp