vår ventetid på baby

takk i lige måte hege [:D] bare slapper av denne helga
 
[:D]vi satser på mai spire [:D]
 
28.4-blod spor , lys lett "blødning uten smerter"[8|]
29.4-tr for fullt , kraftig blødning/m litt klumper og sterke smerter ,takk ibux 600 + paracet[:@]
30.4-ringe gyn og be om ny time til lap / fikk ikke ringt ... letter blødning , smerter på morgenen [:@]
1.5- jippi fri dag ,tr
2.5-planleggingsdag/ fri tr straks over[;)]
3.5- ingen tr/men litt/ livm massasje [:)], var å tittet på campingvogner ,mannen er hekta
4.5-deilig avslappende dag,bare nyter solen,,
5.5-jobb , kjøpt menstrucare så får vi se .., livmormasasje
6.5-ringe gyn , var flink jente og ringte i dag, gyn syns jeg var flink som hadde kuttet ut røyken ,men syns det var for tidlig å sende ny søknad om lap, ville vi skulle se ann til etter sommeren .
7.5-livmormassasje, har kost meg i solen på jobben i hele dag[:D]
8.5-livm,
9.5-livm.
10.5- mulig el?
11.5-mulig el?
12.5-slapper godt av, godt lang tur[:D]
13.5-
14.5-
15.5-
16.5-
17.5- hurra for norge
18.5-
19.5-
20.5-
21.5-
22.5-
23.5-mulig tr...eller positiv test[;)]
24.5-mulig tr..eller positiv test
25.5-mulig tr...eller positiv test
26.5-
27.5-
28.5-
29.5-
30.5-
31.5-
dersom det lykkes denne gang blir termin ca 3.2 09 ( søstra mi har bursdag 2.2)[:D]
tar multivitamin med folat som heter "gravid" hver dag + omega3
 
tulla da tester du ikke så lenge etter meg da, jeg har testdato 21. mai og du tester 23-25 mai, satser på at vi begge for en positiv test jeg, men vi havner vel i vært vårt forum, jeg Januar og du Februar ser jeg. Krysser fingrene for deg, skal si vi er heldig med været fortiden her på østlandet[:D]
 
twinnanne : ja deter jo bare noen dager i forskjell... hadde vært super flott om vi begge hadde fått pos test da[:D], men som du sier så rekker du vel akkurat januar forum og jeg rekker akkurat å hoppe over til feb. men men vi har jo hele svangerskapsforum da , og jeg gleder meg til å lese i dagboken din om alle ikke eksisterende eller eksisterende sv,plager du måte ha og om utviklingen på de to i magen...[:D]evig optimist se
 
takk for kjempekoslig innlegg i dagboka mi *tulla*[:)] blir alltid glad når eg høyre frå deg og smileyen din "lalalala"[:D] er fantastisk godt med sol, måå jo berre nyta da mens enn kan[:)][:)] her går det også i å håpe på at med. fungere og at pergoen endelig kan gjere meg gravid, hadde blitt verdens beste sommer om eg hadde blitt det i alle fall[:D] og ja, blei forferdelig sint og lei meg når eg satt å hørte på de, gadda til slutt ikkje å høyra etter og gjekk ut å trakk litt frisk luft..[:'(] du må ha ein flott og fin mai vidare du også vennen[:)] skal krysse fingre for positiv test om en 12-14 dager hos deg[:D][:D]
 
hei miss86[:D] ja det hadde jammen vært supert om flere av oss nå ble gravide i løpet av sommeren.
nå har vi "jobba" på for vere sikkre på at vi i allefall gjør vårt , så får vi se 10 dager i gjen å vente.
har kjøpt en hel haug med billigtester igjen ...
 
[:D]vi satser på mai spire [:D]
 
28.4-blod spor , lys lett "blødning uten smerter"[8|]
29.4-tr for fullt , kraftig blødning/m litt klumper og sterke smerter ,takk ibux 600 + paracet[:@]
30.4-ringe gyn og be om ny time til lap / fikk ikke ringt ... letter blødning , smerter på morgenen [:@]
1.5- jippi fri dag ,tr
2.5-planleggingsdag/ fri tr straks over[;)]
3.5- ingen tr/men litt/ livm massasje [:)], var å tittet på campingvogner ,mannen er hekta
4.5-deilig avslappende dag,bare nyter solen,,
5.5-jobb , kjøpt menstrucare så får vi se .., livmormasasje
6.5-ringe gyn , var flink jente og ringte i dag, gyn syns jeg var flink som hadde kuttet ut røyken ,men syns det var for tidlig å sende ny søknad om lap, ville vi skulle se ann til etter sommeren .
7.5-livmormassasje, har kost meg i solen på jobben i hele dag[:D]
8.5-livm,
9.5-livm.
10.5- mulig el?
11.5-mulig el?
12.5-slapper godt av, godt lang tur[:D]
13.5-jobbet
14.5-jobbet, vaska, ordnet med bunaden[;)]
15.5-
16.5-
17.5- hurra for norge
18.5-
19.5-
20.5-
21.5-
22.5-
23.5-mulig tr...eller positiv test[;)]
24.5-mulig tr..eller positiv test
25.5-mulig tr...eller positiv test
26.5-
27.5-
28.5-
29.5-
30.5-
31.5-
dersom det lykkes denne gang blir termin ca 3.2 09 ( søstra mi har bursdag 2.2)[:D]
tar multivitamin med folat som heter "gravid" hver dag + omega3
 
håper virkelig spiren setter seg denne gangen.
 
du får ha en kjempe fin helg og god 17 mai. HIPP HIPP HURRA
 
 
 
God helg og trivelig 17 Mai, håper du har en liten spire i magen nå!! [:)]
 
Hei snuppa[:)] håper det går bra med deg, blir spennande neste helg, om du tester då? Håper virkelig det er din tur til å få positiv test, og at eg følger etter med en positiv test i juni! Det er så vel-unt alle her inne på HPL-forumet! Stemmer for å tømme forumet eg![:D] Håper du har hatt ein fine 17.mai, og ei gode helg[:)] Å så må du ha ei fine og god veka dinna veko [:D] *Klem*
 
apple,hege, miss86 ,sola[:D] håper dere hadde en flott 17.mai [:D] jeg holdt på å fryse i hjel og håper det ikke har satt en stopper for eggfesting ... men hadde det likevel koslig [:D]
blir spennende denne uka å se ... har vel ikm 25. om ikke jeg regner feil .
har hatt en del små vondt i magen. luft i magen og små sammentrekninger... øm i brystene... men prøver å ikke tenke så mye på akkurat det da... for det kan jo like gjerne være tr...[8|]
 
[:D]vi satser på mai spire [:D]
 
28.4-blod spor , lys lett "blødning uten smerter"[8|]
29.4-tr for fullt , kraftig blødning/m litt klumper og sterke smerter ,takk ibux 600 + paracet[:@]
30.4-ringe gyn og be om ny time til lap / fikk ikke ringt ... letter blødning , smerter på morgenen [:@]
1.5- jippi fri dag ,tr
2.5-planleggingsdag/ fri tr straks over[;)]
3.5- ingen tr/men litt/ livm massasje [:)], var å tittet på campingvogner ,mannen er hekta
4.5-deilig avslappende dag,bare nyter solen,,
5.5-jobb , kjøpt menstrucare så får vi se .., livmormasasje
6.5-ringe gyn , var flink jente og ringte i dag, gyn syns jeg var flink som hadde kuttet ut røyken ,men syns det var for tidlig å sende ny søknad om lap, ville vi skulle se ann til etter sommeren .
7.5-livmormassasje, har kost meg i solen på jobben i hele dag[:D]
8.5-livm,
9.5-livm.
10.5- mulig el?
11.5-mulig el?
12.5-slapper godt av, godt lang tur[:D]
13.5-jobbet
14.5-jobbet, vaska, ordnet med bunaden[;)]
15.5-vasket leiligheten
16.5-søstra mi kom hjem
17.5- hurra for norge,brrrr
18.5-små kramper i magen
19.5-har egget festet seg..?
20.5-
21.5-
22.5-
23.5-mulig tr...eller positiv test[;)]
24.5-mulig tr..eller positiv test
25.5-mulig tr...eller positiv test
26.5-
27.5-
28.5-
29.5-
30.5-
31.5-
dersom det lykkes denne gang blir termin ca 3.2 09 ( søstra mi har bursdag 2.2)[:D]
tar multivitamin med folat som heter "gravid" hver dag + omega3
 
tulla da var 17. mai vel overstått og jeg håper inderlig at du slipper besøk av den stygge tanta nå.  Tenker på deg snuppa, det er på tide at det skjer noe nå snart. Lykke til iallefall tenk om du hadde hoppet over i februar forumet nå, så kan du slappe av litt, selv om de ikke slapper så mye av inne på januar forumet skjønte jeg - mange nervøse jenter der gett - iallefall noen. Liker meg best her hjemme i dagbøkene og trådene deres jeg gett.  Klem fra meg med litt baby støv, dryss drysss.......
 
takk twinnanne [:D] ja da var17.mai overstått og godt er det egentlig, håper du koste deg.
ja nå håper jeg inderlig det er holdt av en plass i feb forum til meg... nå vil jeg videre så jeg grabber til meg av babystøyv og håper det hjelper[:D]
ja håper jeg klarer å slappe av litt dersom jeg flytter videre ...men du tar det helt med ro eller er du urolig for tiden fremover ?
 
Akkurat nå er jeg ganske avslappet, har jo fått satt opp to datoer med ultralyd, så hvorfor skal jeg egentlig gruble på min SA, helt teoretisk så har jeg hatt min SA nå, så det bety at spiren sitter denne gangen i henhold til statistikken da. Og så var legen min på kvinneklinikken så rolig og avslappa i stemmen når han ringte meg tilbake på jobb idag, så deilig å slippe å bare få et brev i postkassa, han er verdens tryggeste lege - skaper trygghet rundt seg. Så nå er jeg i rute og hvet hva som skal skje fremover. Så det kan nok hende jeg shopper litt tidlig også, ikke mye men man kan jo kose seg litt da, men da er det greit å holde seg til småting som ikke koster såp mye, det blir litt mer virkelig dersom det kommer 2 par babysokker i huset. Nøytrale fargerselvfølgelig. Nokk om det, lykke til tulla....
 
ja tror det er viktig å ha fagpersoner en kan stole på å som lager en trygg atmosfære [:D]
dette skal nok gå bra twinnanne, gleder meg til opdateringer fra deg
 
Krysser fingrene for deg Tulla, håper på gledeshyl fra deg om 4 dager!! [:)]
 
Back
Topp