Vår vei mot donorspire <3

Har skjønt det er litt forskjell på når man får 3+ på digital. Jeg turte å ta siden jeg visste at hcg var såpass høy :confused: ikke bli bekymra (vet det er lett å si) om det ikke kommer 3+ da, du har jo veldig fin stigning på blodprøvene og testene! Dette skal holde i mål for oss begge :Heartred
Jeg er 5+0 i dag, og over kjemisk!! Hurra :hello2

Grattis med 5+0!
 
Det er så godt at stigningen er normal for oss begge! Jeg har tenkt litt på tvillinger pga den høye verdien, men det viser seg jo på TUL.... :eek::joyful:
Har du fått time?
Haha, jeg og :hilarious:
Lest masse og blastocyster som har delt seg etter innsett :p

TUL i uke 50, men vet ikke noe nærmere..
 
6+0 og kvalmen er et faktum!! :depressed:
Formen har vært litt uggen de siste dagene, men ikke direkte kvalm som i dag. Jeg må innrømme at det er litt "godt" oxo, siden det da tyder på at HCG stiger. TUL om 6 dager!!!!!
Jeg fyller tilogmed år i dag, å har verdens beste gave i magen!! :happy093
Kunne ikke bedt om mer :Heartred
 
TUL neste uke for deg ? Hadde du en fin bursdag ?:)
 
FEFFC165-2B38-46D8-87C8-88EDA24CD8E6.jpeg
Her er lille peanutt!! En perfekt liten reke med hjerteslag :Heartred er 6+6 i dag, men beregnet til 7+1 utifra str. Det er helt greit, veldig gla den ikke er mindre enn beregnet iallefall :happy:
 
Wow, så stor! Den er over dobbelt så stor som min bønne var 6+4 :eek:
Min ble bare målt til 6+1 da, så bønna di leder med en uke. Men helt sykt at de skal bli dobbelt så store på en uke :wideyed:
 
12+0 uker i dag!!!! Fantastisk :happy:

Når jeg var 10+6 forrige uke, var jeg på den 3dje TUL (privat) og der så vi en sprell levende microbaby som både sov for oss, og viste frem fine moooves :joyful: herlig å se!! Sutta litt på tommelen oxo, smelt!!!

Kvalmen har spesielt siste 1.5 ukene vært verre enn noen gang. Kasta opp når jeg tenkte på mat, så bilder av mat, når andre prata om mat..... :hungover: Fysjameg!!!!!

Første dagen i dag jeg faktisk kan lage meg mat uten å stå over bøtta, den har seriøst vært min følgesvenn...

Heldigvis var formen ok på første timen hos jordmor på tirsdag. Vi har søkt fødeplass å greier, å jeg tør faktisk å håpe at dette holder helt til termin!!! Hørte hjertelyd på 158 slag.pr min oxo, da var jeg 11+5, så er overraska over at hun fant den. Spes når jeg vet jeg har morkaka foran i dette sv.skapet oxo.... :grumpy: Livmora har nesten nådd opp til navlen, så er vanskelig å skjule magen. Så nå kler jeg meg som gravid, å strutter lykkelig med en liten kul :Heartred
I dag hos legen tok jeg er haug med blodprøver, så da er det i boks.
Neste uke når jeg er 13+0 skal vi til Lundring på Jessheim, jeg gleder meg noe fryktelig!!!
Håper å se kjønn! Hadde helt i starten guttefølelse, men den har gått over. Så spent om han ser hva som skjuler seg der inne!!
 
12+0 uker i dag!!!! Fantastisk :happy:

Når jeg var 10+6 forrige uke, var jeg på den 3dje TUL (privat) og der så vi en sprell levende microbaby som både sov for oss, og viste frem fine moooves :joyful: herlig å se!! Sutta litt på tommelen oxo, smelt!!!

Kvalmen har spesielt siste 1.5 ukene vært verre enn noen gang. Kasta opp når jeg tenkte på mat, så bilder av mat, når andre prata om mat..... :hungover: Fysjameg!!!!!

Første dagen i dag jeg faktisk kan lage meg mat uten å stå over bøtta, den har seriøst vært min følgesvenn...

Heldigvis var formen ok på første timen hos jordmor på tirsdag. Vi har søkt fødeplass å greier, å jeg tør faktisk å håpe at dette holder helt til termin!!! Hørte hjertelyd på 158 slag.pr min oxo, da var jeg 11+5, så er overraska over at hun fant den. Spes når jeg vet jeg har morkaka foran i dette sv.skapet oxo.... :grumpy: Livmora har nesten nådd opp til navlen, så er vanskelig å skjule magen. Så nå kler jeg meg som gravid, å strutter lykkelig med en liten kul :Heartred
I dag hos legen tok jeg er haug med blodprøver, så da er det i boks.
Neste uke når jeg er 13+0 skal vi til Lundring på Jessheim, jeg gleder meg noe fryktelig!!!
Håper å se kjønn! Hadde helt i starten guttefølelse, men den har gått over. Så spent om han ser hva som skjuler seg der inne!!
Gratulerer så utrolig magisk!☆
 
Back
Topp